مدیرکل اوقاف استان سمنان:

بسته‌های بهداشتی توسط اوقاف بین نیازمندان توزیع شد

حجت‌الاسلام اسماعیل تدینی از توزیع شش هزار و ۳۰۰ بسته اقلام موردنیاز بهداشتی خانوار بین نیازمندان استان سمنان توسط اوقاف خبر داد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سمنان، حجت‌الاسلام اسماعیل تدینی مدیرکل اوقاف استان سمنان در حاشیه بازدید از روند توزیع اقلام بهداشتی اوقاف در سمنان ضمن بیان اینکه شش هزار و ۳۰۰ بسته بهداشتی در قالب ویژه‌برنامه آستان مهربانی و در سطح استان توزیع‌شده است، گفت: این طرح باهدف کمک به اقشار نیازمندان در دوران شیوع کرونا صورت گرفته است.

او از رویکرد جدید اوقاف مبتنی بر تقویت کارکرد‌های اجتماعی و خیریه و کاهش آسیب‌های اجتماعی و خدمت‌رسانی و کمک به اقشار بی‌بضاعت، کم‌بضاعت و محرومان خبر داد و ابراز کرد: اجرای برنامه دست‌های مهربانی هم‌زمان با سال جدید در راستای اجرای نیات واقفان خیراندیش در زمره برنامه‌های اوقاف است.

مدیرکل اوقاف استان سمنان گفت: با توجه به شیوع کرونا ویروس لزوم رعایت بهداشت شخصی توسط افراد، پس از ابلاغ شیوه‌نامه اجرایی برنامه آستان مهربانی، به همت هیئت‌امنای بقاع متبرکه استان و با استفاده از ظرفیت موقوفات، بقاع متبرکه و ظرفیت‌های مردمی علی‌الخصوص هیئت امنا، خیران، متولیان و تشکل‌ها و مؤسسات نسبت به تهیه و آماده‌سازی پک‌های بهداشتی و توزیع بین اقشار نیازمند اقدام شد.

تدینی بابیان اینکه از ابتدای اعلام شیوع کرونا ویروس، اوقاف نیز در هماهنگی کامل با ستاد مبارزه با کرونای استان بوده است، تأکید کرد: لغو همه برنامه‌ها و تجمعات در بقاع متبرکه و اماکن مذهبی، شستشو و ضدعفونی اماکن، تعطیلی بقاع متبرکه و اماکن مذهبی استان، توزیع بسته‌های بهداشتی و غیره صورت گرفته است.

انتهای پیام / ر

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.