تعطیلی فعالیت اصناف و بازاریان رشت تا اطلاع ثانوی

ستاد مقابله با کرونای رشت با صدور اطلاعیه‌ای از تعطیلی فعالیت اصناف و بازاریان این شهرستان به منظور جلوگیری از شیوع ویروس کرونا خبر داد.

تعطیلی فعالیت اصناف و بازاریان رشت تا اطلاع ثانویبه گزارش خبرنگار  گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از رشت، ستاد مقابله با کرونای شهرستان رشت در اطلاعیه‌ای اعلام کرد: اصناف و بازاریان به استثنای صنوف خاص موظفند تا اطلاع ثانوی نسبت به تعطیلی فعالیت خود اقدام کنند.

در اطلاعیه ستاد مقابله با کرونای شهرستان رشت آمده است: فعالیت کلیه اصناف به استثنای صنوف خاص به منظور جلوگیری از شیوع بیشتر ویروس کرونا تا اطلاع ثانوی تعطیل است.

متن کامل این اطلاعیه به این شرح است:

به اطلاع کلیه اصناف و بازاریان همیشه همراه شهرستان رشت می‌رساند با عنایت به مصوبات ستاد مقابله با کرونا و به منظور جلوگیری از شیوع بیشتر ویروس کرونا، همچنان که شورای اصناف نیز اعلام داشته است، تمامی واحد‌های صنفی به استثناء مشاغل ذیل تا اطلاع ثانوی تعطیل بوده و انتظار می‌رود در راستای قطع زنجیره شیوع و انتقال این بیماری، همه اصناف و بازاریان عزیز با درک شرایط حساس کنونی کشور، همکاری و همراهی لازم را در جهت تعطیلی واحد خود داشته باشند.

شایان ذکر است؛ واحد‌های صنفی ذیل از این تعطیلی مستثنی بوده و با رعایت کامل پروتکل‌های بهداشتی اعلامی از سوی دانشگاه علوم پزشکی، می‌توانند فعالیت خود را ادامه دهند.

_ فروشگاه‌های مواد غذایی، سوپر مارکت‌ها

_ واحد‌های عرضه کننده گوشت و مواد پروتئینی

_ واحد‌های نانوایی و جایگاه‌های عرضه سوخت

_ واحد‌های میوه فروشی

_ داروخانه‌ها و واحد‌های عرضه کننده مواد بهداشتی دستکش و اقلام یکبار مصرف

_ واحد‌های تولیدی صنفی مرتبط با اقلام بهداشتی

همچنین در خصوص رسته‌های خدمات خودرویی و سایر واحد‌های صنفی بر حسب نیاز، واحد‌های نیاز واحد‌های کشیک توسط اتحادیه‌ها و اتاق اصناف تعیین و ابلاغ خواهد شد.

بدیهی است عدم رعایت موارد مذکور موجب اقدام قانونی لازم ازسوی مراجع ذی صلاح خواهد بود.

انتهای پیام/ع

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.