سهم شهرستان های فارس از رحمت الهی

مدیرکل هواشناسی فارس، میزان بارش باران در شهرستان های استان فارس را اعلام کرد.

مسعود دهملایی مدیرکل هواشناسی استان فارس، در گفت‌وگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز، با اشاره به بارش باران در شهرستان‌های فارس از ۲ فروردین تا صبح امروز، اظهار کرد: خنج با ۵۲، داراب ۴۷ و ۷ دهم و نورآباد ۴۴ و ۸ دهم میلی متر بیشترین میزان بارندگی را دارند.

او ادامه داد: در اردکان ۴۱ و یک دهم، قیروکارزین ۳۵ و ۵ دهم، استهبان ۳۵ و ۲ دهم، نی ریز ۲۹ و ۷ دهم، فراشبند ۲۸ و ۶ دهم، لار ۲۶ و ۳ دهم، درودزن ۲۴ و ۶ دهم، فسا ۲۳ و ۳ دهم، فیروزآباد ۲۲ و ۷ دهم، خفر ۲۱ و ۸ دهم، جهرم ۲۱ و ۲ دهم، شهرک گلستان ۲۱ و یک دهم، شیراز ۲۰ و ۵ دهم، زرین دشت ۲۰ و ۴ دهم و لامرد ۲۰ و یک دهم  میلی متر باران باریده است.

مدیرکل هواشناسی استان فارس تصریح کرد: در سروستان ۱۹ و ۵ دهم، کازرون ۱۹ و ۲ دهم، فورگ ۱۴ و ۷ دهم، تخت جمشید ۱۲ و ۸ دهم، ارسنجان ۱۲ و ۷ دهم، اقلید ۱۱ و ۶ دهم، زرقان ۱۰ و ۶ دهم، ایزدخواست ۸، بوانات ۷ و ۹ دهم، صفاشهر ۷ و ۸ دهم، و آباده ۴ و ۴ دهم میلی متر باران به ثبت رسیده است.

مسعود دهملایی اضافه کرد: در اردکان ۷ سانتیمتر برف باریده است.

مسعود دهملایی بیان کرد: فیروزآباد با ۵۷۰ و ۳ دهم، اردکان با ۵۱۶ و ۸ دهم و قیروکارزین با ۴۷۷ و ۶ دهم میلی متر بیشترین میزان بارش در سال زراعی ۹۸-۹۹ (تا امروز ۴ فروردین) را به خود اختصاص داده اند.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار