عید ما بعد از شکست کرونا

شهردار همدان گفت: بعد از شکست کرونا ویروس گردشگری همدان آغاز می شود.

عید ما  بعد از  شکست کروناعباس صوفی شهردار همدان در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان،ضمن دعوت مردم برای سفر نرفتن و در خانه ماندن به‌منظور مقابله با کرونا، از تمهیدات ویژه سفر برای هموطنان بعد از فروکش کردن شیوع این بیماری خبر داد.

او با اشاره به اینکه گردشگر نمی پذیریم افزود: دغدغه مسئولان حفظ سلامت شهروندان در شرایط فعلی است و نوروز ۹۹ از پذیرش هرگونه گردشگر معذور هستیم.

شهردار همدان ادامه داد: همه ساله ستاد ستاد اجرایی خدمات سفر و اسکان مسافران نوروزی در مجتمع فرهنگی اجتماعی عین القضات این شهرداری راه اندازی می شود اما برای سال ۹۹ این ستادبرقرار نشد.

صوفی اظهار داشت: همدان همواره یکی از شهرهای گردش پذیر در سطح کشور است اما به دلیل شیوع ویروس کرونا، تصمیم منطقی جلوگیری از هرگونه اسکان مسافران نوروزی است.

او ابراز داشت: سلامت عموم مردم استان در اولویت ستاد پیشگیری از ویروس کرونا است و ابتدا باید راه انتقال از بیرون استان گرفته شود تا بتوانیم در پیشگیری و درمان مبتلایان داخل استان مدیریت بهتری داشته باشیم.

این مسئول با اشاره به اینکه شهرداری همدان به صورت شبانه روز نسبت به ضدعفونی کردن معابر و مکان های مختلف شهر اقدام می کند، گفت: تمامی حوزه های مختلف شهرداری در راستای ضدعفونی کردن سطح شهر بسیج شده اند.

او با اشاره به سفر با فضای مجازی بیان کرد: یکی از راهکارهای در خانه ماندن سفر در دنیای مجازی است که در حال حاضر بهترین راهکار و در اولویت است.

صوفی افزود: سفر با دنیای مجازی پتانسلی برای شناخت بهتر هموطنان از اماکن گردشگری در کشور و حتی خارج از کشور است ادامه داد: هموطنان می توانند از طریق فضای مجازی اماکن گردشگری خود را انتخاب و بعد از شکست این ویروس به سفر بروند.
شهردار همدان گفت: با عبور از این شرایط، در زمان مناسب میزبان شایسته از گردشگران خواهیم بود.
انتهای پیام/ج

برچسب ها: شهرداری ، نوروز 99
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.