لزوم رعایت مصوبات ستاد پیشگیری از کرونا توسط شهروندان

فرماندار شهرستان بدره گفت: رعایت مصوبات ستاد پیشگیری از کرونا برای همگان لازم الاجرا می‌باشد و نیاز است همگان در راستای رعایت تصمیمات اتخاذ شده همکاری نمایند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ایلام ؛ آزادی فرماندار شهرستان بدره در ششمین جلسه ستاد مدیریت و پیشگیری از کرونا که در شهرستان بدره برگزار گردید گفت: رعایت مصوبات ستاد پیشگیری از کرونا برای همگان لازم الاجرا می‌باشد و نیاز است همگان در راستای رعایت تصمیمات اتخاذ شده همکاری نمایند.

او با اشاره به اهمیت موضوع و لزوم اتخاذ تدابیر و تمهیدات پیشگیرانه جهت پیشگیری از شیوع ویروس کرونا در شهرستان بر اهتمام جدی کلیه مسئولین و همراهی مردم در این زمینه تاکید کرد و افزود: بر اساس اعلام اتاق اصناف استان به استثناء صنوف ضروری، بقیه اصناف تا اطلاع ثانویه تعطیل می‌باشند و نیاز است اکیپ گشت مشترک نظارت و بازرسی شهرستان تدابیر لازم را در این راستا اتخاذ نمایند.

فرماندار بدره با تاکید بر انسداد جاده‌های فرعی و گردشگری شهرستان به منظور جلوگیری از اجتماعات مردمی اظهار کرد: خواستار همکاری اعضای ستاد در خصوص جلوگیری از تردد‌های غیر ضروری در سطح شهرستان هستیم.

پس از اتمام این جلسه اکیپ گشت مشترک نظارت و بازرسی از سطح اصناف شهرستان بازدید و تذکرات لازم به اصناف داده شد.

انتهای پیام/ ن

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.