حماس خواستار لغو تحریم‌های غزه برای مقابله با کرونا شد

با توجه به شناسایی مواردی از ابتلا به کرونا در نوار غزه، جنبش مقاومت اسلامی حماس خواستار لغو تحریم‌ها علیه این باریکه شد.

به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی فلسطین، جنبش مقاومت اسلامی حماس خواستار لغو تحریم‌ها و مجازات‌های اعمال شده بر نوار غزه برای مقابله با ویروس کرونا شد.

«حازم قاسم» سخنگوی جنبش حماس در بیانیه‌ای مطبوعاتی تاکید کرد که مقابله با ویروس کرونا مستلزم همدلی و همکاری تمامی طرف‌هاست.

قاسم، سران تشکیلات خودگردان و نخست‌وزیر دولت رام‌الله را به لغو فوری مجازات‌های اعمال شده بر غزه فراخواند تا مردم این باریکه بتوانند راحت‌تر و قدرتمندتر با این ویروس خطرناک و همه‌گیر مقابله کنند.

نوار غزه منطقه کوچکی در حاشیه دریای مدیترانه است که تحت محاصره رژیم صهیونیستی قرار دارد. بیم آن می‌رود که روند ارسال تجهیزات پزشکی برای مقابله با این ویروس برای ساکنان غزه با مشکلاتی روبه‌رو شود. نخست‌وزیر دولت تشکیلات خودگردان تاکید کرده است که ارسال وسایل پزشکی و بهداشتی به نوار غزه آغاز شده و ادامه خواهد یافت.

 آزمایش کرونای دو فلسطینی ساکن در نوار غزه که به تازگی از پاکستان بازگشته‌ بودند، روز یکشنبه مثبت اعلام شد. این دو نفر هم اکنون تحت مراقبت قرار گرفته‌اند.

انتهای پیام/

برچسب ها: شیوع کرونا ، حماس
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار