کاهش 43 درصدی تردد خودرو ها در جاده های استان

رئیس پلیس راه کهگیلویه و بویراحمد گفت: تردد خودرو در جاده های استان از روز ۲۵ اسفند تا پایان روز سوم فروردین امسال نسبت به مدت مشابه پارسال ۴۳درصد کاهش یافته که میزان تردد با توجه به وضعیت کشور و احتمال انتشار ویروس کرونا زیاد است.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یاسوج، سرهنگ بهنام ویسی پور رئیس پلیس راه کهگیلویه و بویراحمد گفت: میانگین میزان تردد خودروی ثبت شده در جاده های کهگهلویه و بویراحمد  در این مدت ۱۱۲ دستگاه در هر ساعت است.

او بیان کرد: روز گذشته حجم تردد در برخی جاده های استان مانند چرام چشمگیر بود و در روزهای نخست تعطیلات نیز تردد در محور ارتباطی یاسوج به بابامیدان بیشتر از حد انتظار بود که از شهروندان انتظار می رود سلامت خود را ارزشمند تر از سفرهای کوتاه مدت نوروزی بدانند.

ویسی پور افزود: با توجه به انجام تست های غربالگری به ویژه در ورودی شهرها امکان معطل شدن مسافران وجود دارد که رانندگان و سرنشینان با صبر و حوصله از وقوع حوادث رانندگی پیشگیری کنند.

او گفت: هم اکنون  سفر به مناطق مختلف استان با خودروهای  پلاک های غیربومی ممنوع است.

رئیس پلیس راه کهگیلویه و بویراحمد از مسدود شدن همه جاده های فرعی استان خبر داد و افزود: با هدف انجام شدن غربالگری  برای همه مسافران هم اکنون تردد تنها در جاده های اصلی دارای ایستگاه های غربالگری انجام می شود.

ویسی پور بیان کرد: با هدف پیشگیری از انتشار ویروس کرونا همه پایانه های مسافربری استان تعطیل است و خودروهای سواری،مینی بوس و اتوبوس حق حمل مسافر را ندارند.

او گفت: طرح ویژه نوروزی پلیس در جاده های ارتباطی استان از روز بیست و پنج اسفند آغاز شده و تا روز شانزدهم فروردین پلیس با تمام تجهیزات ادامه دارد.

 

انتهای پیام/س

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.