تلاش نیروهای راهداری برای بازگشایی مسیرهای مواصلاتی مسدود شده

سرپرست مدیریت بحران استانداری هرمزگان گفت:نیرو‌های امدادی و راهداری در شرق استان در حال فعالیت برای بازگشایی مسیر‌ها هستند.

سعدینی سرپرست مدیریت بحران استانداری هرمزگان در گفت و گو با  خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از هرمزگان ، گفت:نیرو‌های امدادی و راهداری در شرق استان در حال فعالیت برای بازگشایی مسیر‌ها هستند.

او افزود: بازگشایی مسیر‌های مواصلاتی مسدودشده نیازمند فروکش کردن طغیان روخانه است و هم اکنون امکان تردد ماشین‌های سنگین در مسیر میناب به جاسک و جاسک به سیریک فراهم است و پیش بینی می‌شود با فروکش شدن آب و تلاش نیرو‌های راهداری طی چند ساعت آینده امکان تردد برای خودور‌های سبک فراهم  شود.

سرپرست مدیریت بحران استانداری هرمزگان گفت:با تلاش نیرو‌های امدادی ۱۷ نفر از محاصره در سیل  وگرفتار شدن در رودخانه های طغیان کرده استان نجات پیدا کردند.

سعدینی افزود: در شهرستان جاسک تمامی محور‌های مواصلاتی به شهرستان‌های بندرعباس، میناب، سیریک، بشاگرد و بندر چابهار مسدود شده است و طغیان رودخانه جگین راه مواصلاتی ۵۴ روستا در بخش گافر و پارامون شهرستان بشاگرد را مسدود کرده است.

او گفت:هنوزگزارشی از میزان خسارات احتمالی بر اثر بارندگی‌های اخیر مخابره نشده، اما در صورت وجود خسارت آمادگی کامل برای بررسی و کمک به سیل‌زدگان وجود دارد.

سرپرست مدیریت بحران استانداری هرمزگان افزود:نیروهای هلال احمر،راهداری و سپاه در آماده باش کامل برای خدمت رسانی در مناطق محاصره شده در آب هستندوتا فرو کش کردن آب امکان رفت وآمد در  مسیر‌های مسدود وجود ندارد.

انتهای پیام/ر

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.