مدیر کل راهداری فارس خبر داد؛

حضور ۹۵۰ نیروی راهدار در جاده‌ها برای خدمت رسانی

مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان فارس از حضور ‭‭‭‭‭‭‭‭‭‭‭‭۹۵۰‬‬‬‬‬‬‬‬‬‬‬‬ نیروی راهدار برای خدمت رسانی در همه شهرستان‌های استان فارس خبر داد.

حضور ۹۵۰ نیروی راهدار در جاده‌ها برای خدمت رسانی

سیاهپور مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان فارس در گفت‌وگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز، با اشاره به بارش برف و باران در برخی از محور‌های استان فارس مجموع نیرو‌های راهدار آماده باش و مستقر در راهدارخانه‌های سطح استان و درگیر برف روبی را ‭‭‭‭‭‭‭‭‭‭‭‭‭‭‭‭‭‭‭‭‭‭۹۵۰‬‬‬‬‬‬‬‬‬‬‬‬‬‬‬‬‬‬‬‬‬‬ نفر دانست، اظهار کرد: مجموع ماشین آلات درگیر ‭‭‭‭‭‭‭‭‭‭‭‭۴۵۰‬‬‬‬‬‬‬‬‬‬‬‬ دستگاه بوده و راهداران در قالب ۸۲ اکیپ و ‭‭‭‭‭‭‭‭‭‭‭‭۱۲۰‬‬‬‬‬‬‬‬‬‬‬‬ گشت راهداری در همه شهرستان‌های استان فارس حضور دارند.

او با بیان اینکه از ابتدای صبح دیروز برای جلوگیری از یخ زدگی جاده‌ها نیرو‌های راهداری مشغول نمک پاشی محور‌های مواصلاتی استان هستند، ادامه داد: در صورت نیاز به اسکان اضطراری همه راهدار خانه‌های ثابت و سیار در محور‌های استان ضدعفونی شده و آماده خدمت به مسافران هستند.

سیاهپور افزود: در محور‌های اقلید، خرم بید، سپیدان و شیراز بارش برف داشته ایم و همه محور‌های مواصلاتی استان باز است و تردد به صورت روان صورت می‌گیرد.

مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان فارس، خواستار خودداری جدی مردم از مسافرت شد و گفت: با توجه به شرایط پیش آمده از همه مردم می‌خواهیم برای جلوگیری از شیوع بیشتر بیماری کرونا ویروس از سفر کردن به شدت بپرهیزند و تا آنجا که امکان دارد در جاده‌ها تردد نکنند.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار