۷ نفر به مبتلایان کرونا در بوشهر افزوده شد/ بهبودی ۵۲ بیمار

دبیر ستاد مبارزه با کرونا در استان بوشهر از بهبودی ۵۲ نفر بیمار مبتلا به کرونا در استان بوشهر خبر داد و گفت: ۷ نفر به لیست مبتلایان ویروس کرونا در بوشهر افزوده شد.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از بوشهر،  سعید کشمیری دبیر ستاد مبارزه با کرونا در استان بوشهر بیان کرد: هفت نفر به فهرست مبتلایان به ویروس کرونا در این استان افزوده شد و تعداد بیماران  تا روز دوشنبه چهارم فروردین به ۶۲ نفر رسید.

جزییاتی از بیماران جدید

او افزود: از هفت بیمار جدیدی که نتیجه آزمایش کرونا ویروس آن‌ها مثبت اعلام‌شده سه نفر ساکن شهرستان گناوه هستند که عبارتند از دو فرزند و عروس فردی که پیش از این آزمایش کرونا ویروس او مثبت بوده است. این افراد بستری نیستند، اما چون در تماس با مورد مثبت بوده‌اند و علایم سرماخوردگی داشتند از آن‌ها نمونه گرفته و نتیجه آزمایش کرونا ویروس آن‌ها مثبت شده است.  این افراد در قرنطینه خانگی هستند.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی بوشهر ادامه داد: بیمار دیگر خانمی ۴۱ ساله ساکن شهرستان بوشهر است که در بیمارستان شهید گنجی برازجان با حال عمومی خوب بستری است.

کشمیری عنوان کرد: نمونه آزمایش ویروس کرونای آقایی ۷۰ ساله ساکن دیلم نیز  مثبت شده است. این فرد در بیمارستان شهید گنجی برازجان بستری و از حال عمومی خوبی برخوردار است.

او بیان کرد: بیمار دیگر خانمی ۵۲ ساله ساکن شهرستان دشتستان است که پس از طی دوره درمان از بیمارستان ترخیص شده و با حال عمومی خوب در قرنطینه خانگی است.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی بوشهر گفت: نمونه آزمایش ویروس کرونای آقایی ۴۱ ساله ساکن شهرستان جم هم مثبت بوده  و او اکنون در بیمارستان توحید جم با حال عمومی خوب بستری است.

۶ بیمار کرونایی اکنون در بیمارستان‌ها هستند

کشمیری بابیان اینکه تا امروز ۶۶ نفر با علائم حاد تنفسی در بیمارستان‌های استان بستری شده‌اند، گفت: چهار نفر از این افراد فوت کرده‌اند و از ۶۲ نفر باقیمانده تاکنون ۵۲ نفر با حال عمومی خوب ترخیص شده‌اند و در قرنطینه خانگی هستند و شش نفر دیگر نیز در بیمارستان در حال سپری کردن دوره درمانی خود قرار دارند.

سفر‌های درون استانی عامل مهم انتقال بیماری کرونا ویروس

او، با درخواست از مردم برای پرهیز سفر‌های درون استانی افزود: سفر‌های درون استانی عامل مهم انتقال بیماری کرونا ویروس است، بنابراین در خانه بمانید و عامل مرگ دیگران نشوید.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی بوشهر بابیان اینکه ناقل ویروس کرونا به سالمندان نباشیم تاکید کرد: امسال احترام به بزرگ‌ترها، نرفتن خدمت ایشان است. جان همه انسان‌ها باید برایمان مهم باشد و با تردد غیرضروری نباید جان کسی را به خطر بیندازیم.

انتهای پیام/ک

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.