فوت مادر و دختر ۸ ساله بر اثر برق گرفتگی/کلاهبرداری با ترفند دریافت سهام عدالت

مهم‌ترین حوادث امروز ۴ فروردین ماه سال ۹۹ را می‌توانید در این بسته خبری بخوانید.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز، مهم‌ترین حوادث امروز دوشنبه ۴ فروردین ماه سال ۹۹ را می‌توانید در این بسته خبری بخوانید.

فوت مادر و دختر ۸ ساله بر اثر برق گرفتگی

فرمانده انتظامی فسا از فوت مادر ۳۲ و دختر ۸ ساله‌اش بر اثر برق گرفتگی در شهرک طالقانی این شهرستان خبر داد.

سرهنگ فرج رستمی فرمانده انتظامی فسا بیان کرد: در پی اعلام مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ مبنی بر وقوع برق گرفتگی منجر به فوت در شهرک طالقانی این شهرستان، بلافاصله ماموران انتظامی به همراه دیگر نیرو‌های امدادی به محل حادثه اعزام شدند.

او تصریح کرد: با حضور ماموران و برابر نظریه اولیه کارشناسان اورژانس، مشخص شد که متوفیان به علت اتصال در پریز برق، دچار برق گرفتگی شده‌اند.

این مقام انتظامی با بیان اینکه مصدومان سریعا به بیمارستان منتقل شدند، گفت: مادر ۳۲ ساله و دختر ۸ ساله به علت شدت جراحات ناشی از برق گرفتگی فوت کرد‌ند.

کلاهبرداری با ترفند دریافت سهام عدالت

رئیس پلیس فتا فارس گفت: کلاهبرداران برای رسیدن به اهداف پلیدشان، اقدام به ارسال لینک ثبت‌نام دریافت سهام عدالت می‌کنند.

سرهنگ حشمت سلیمانی رئیس پلیس فتا فارس بیان کرد: بعد از اعلام خبر واریز ۲۰۰ تا ۶۰۰ هزار تومان کمک هزینه به خانوار‌های بدون درآمد ثابت، کلاهبرداران اقدام به ارسال لینک ثبت نام دریافت سبد کالا در شبکه‌های اجتماعی کرده‌اند.

سرهنگ سلیمانی تصریح کرد: برای دریافت این کمک هزینه نیازی به ثبت نام نیست و اطلاع رسانی لازم از طریق رسانه ملی انجام خواهد شد.

دستگیری سارقان سابقه دار و کشف ۵ فقره سرقت خودرو

فرمانده انتظامی شیراز از دستگیری ۲ نفر سارق حرفه‌ای و سابقه دار با ۵ فقره سرقت خودرو خبر داد.

سرهنگ فرج شجاعی فرمانده انتظامی شیراز اظهار کرد: در پی وقوع چند فقره سرقت خودرو در روز‌های اول سال نو در برخی از مناطق شهر شیراز، تیم ویژه‌ای از ماموران پلیس تشکیل و موضوع به صورت ویژه در دستور کار خود قرار دادند.

او افزود: ماموران انتظامی کلانتری ۳۲ گلشن شهرستان شیراز با انجام اقدامات فنی و تخصصی و گشت زنی نامحسوس و هدفمند، موفق شدند ۲ نفر از سارقین که با یک دستگاه خودرو پراید مسزوقه در حال پرسنه‌زنی در یکی از محلات بودند را شناسایی کنند.

سرهنگ شجاعی با بیان اینکه ماموران پس از هماهنگی با مراجع قضائی موفق شدند در یک عملیات ضربتی آن‌ها را دستگیر کنند، اضافه کرد: متهمان در تحقیقات فنی پلیس به ۵ فقره سرقت خودرو اعتراف کردند.

این مقام انتظامی با اشاره به اینکه سارقان از افراد مجرم و سابقه داری هستند که حدود ۵۰ روز قبل از زندان آزاد شده‌اند، تصریح کرد: متهمان پس از تشکیل پرونده به مراجع قضائی معرفی و از آن طریق روانه زندان شدند.

دستگیری سارقان موبایل قاپ با ۶۰ فقره سرقت

فرمانده انتظامی فارس از دستگیری سارقان سابقه دار موبایل قاپ و کشف ۶۰ فقره سرقت از آن‌ها در شیراز خبر داد.

سردار رهام‌بخش حبیبی فرمانده انتظامی فارس اظهار کرد: در پی مراجعه تعدادی از شهروندان به پلیس آگاهی مبنی بر اینکه در خیابان هنگام صحبت کردن با گوشی موبایل بودیم که ناگهان یک دستگاه موتورسیکلت دو ترکه گوشی موبایل را از دستمان قاپید و متواری شد که موضوع به صورت ویژه در دستور کار کارآگاهان پلیس آگاهی قرار گرفت.

او افزود: کارآگاهان پلیس آگاهی با تقویت کنترل و مراقبت‌های نامحسوس و اقدامات فنی، ۲ نفر از سارقان را شناسایی و در یک عملیات ضربتی آن‌ها را دستگیر کردند.

سردار حبیبی اظهار کرد: پس از انتقال سارقان به پلیس آگاهی و در مواجهه با ادله و مستندات پلیس چاره‌ای جز بیان حقیقت نداشتند و به ۶۰ فقره موبایل قاپی در شیراز اقرار کردند.

فرمانده انتظامی استان فارس تصریح کرد: سارقان پس از سرقت گوشی، اموال مسروقه را به یکی از دوستانشان در یکی از محدوده‌های شهر می‌فروختند که تیمی از پلیس آگاهی ضمن هماهنگی با مقام قضائی در یک عملیات موفق، او را در مخفیگاهش نیز دستگیر کردند.

این مقام انتظامی اضافه کرد: شهروندان باید تا آنجا که امکان دارد از عبور و مرور در مکان‌های خلوت به ویژه در ساعات پایانی شب خودداری و در زمان صحبت با موبایل، مواظب اطراف و افراد مظنون باشند و از قرار دادن آن در جیب پشت شلوار خودداری کنند.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار