مجتهد: ۱۴ افسر بلندپایه در عربستان بازداشت شدند

افشاگر اسرار خاندان آل سعود در توئیتی از بازداشت ۱۴ افسر ارشد سعودی به دست ولیعهد عربستان خبر داد.

به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از پایگاه اینترنتی روزنامه المنار، مجتهد، افشاگر و توئیت نویس مشهور سعودی فاش کرد: محمد بن سلمان در موج جدید بازداشت ها، ۱۴ افسر ارشد گارد شاهنشاهی از جمله سرهنگ، افسر و سرتیپ را بازداشت کرده است.

مجتهد افزود: افسران بلندپایه در همه بخش‌ها دچار نگرانی شده اند و احساس امنیت ندارند و بیش از آن‌ها شاهزادگان نگران آن هستند که در مرحله بعدی کدامیک هدف قرار خواهند گرفت و بازداشت خواهند شد.

توئیت نویس مشهور سعودی قول داد جزئیات مربوط به اقدامات فعلی بن سلمان را برای کنترل آمار مبتلایان به کرونا تشریح کند، آماری که اکنون درباره آن پنهان کاری می‌شود و انتظار می‌رود افزایش یابد.

پیش از این نیز مجتهد با انتشار خبر بازداشت سه تن از شاهزادگان و سرشناس‌ترین آنان یعنی بن نایف ولیعهد سابق عربستان، درباره موج جدید بازداشت افسران دستگاه‌های امنیتی، ارتش و گارد شاهنشاهی عربستان افشاگری کرده بود.

مجتهد تصریح کرد علت بازداشت این افراد این بود که بن نایف و افرادی که همراه وی بازداشت شدند به آماده شدن برای کودتا در عربستان متهم شدند و درباره وفاداری آنان به بن سلمان، ولیعهد عربستان تردید وجود داشت.

او افزود: اتفاق مهمی در انتظار عربستان است و بازداشت‌های اخیر با آن ارتباط دارد. دولت‌های غربی درباره پیامد‌های وقایع این کشور نگران هستند و برخی از آنان آماده اند در صورتی که بن سلمان خود اخبار این وقایع را منتشر نکند، جزئیاتی از این وقایع را منتشر کنند.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار