رسیدگی به هشت فقره شکایت از تاسیسات گردشگری

معاون گردشگری اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان کرمانشاه از رسیدگی به هشت فقره شکایت از تاسیسات گردشگری استان در ایام نوروز خبر داد.

 به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه، علی صابر گفت: شکایات در مورد تاسیسات گردشگری در سامانه نظارت بر خدمات سفر ثبت می‌شوند.

او افزود: با توجه به شرایط پیش آمده و ابطال سفر‌های درون و برون شهری، برخی از هموطنان در خصوص عملکرد تاسیسات گردشگری اعم از ابطال بلیت، تور و هتل شکایاتی داشته اند که معاونت گردشگری استان پس از بررسی لازم به طور مستمر به رسیدگی و رفع آن‌ها می‌پردازد.

صابر بیان کرد: در همین راستا کارشناس نظارت گردشگری استان کرمانشاه از ۲۸ اسفند ماه ۹۸ تا چهارم فروردین امسال، هشت مورد شکایت ثبت شده در خصوص عملکرد تاسیسات گردشگری را مورد بررسی قرار داده و نسبت به حل و فصل آن اقدامات موثر و مثبتی را انجام داد.

معاون گردشگری استان کرمانشاه به اقدامات انجام گرفته اشاره کرد و گفت: در این راستا اقداماتی نظیر تماس با شاکی، تماس با مدیریت زیرمجموعه ذیربط، گزارش مرجع ۰۹۶۲۹ و اطلاع رسانی به شاکی و جلب رضایت آن‌ها پس از رسیدگی به شکایات انجام شده است، لازم به ذکر است در صورت عدم رضایت شاکی از مراحل انجام گرفته، موارد مذکور به کمیته بدوی شکایات ارجاع داده خواهد شد.

او  افزود: تمامی تاسیسات گردشگری استان کرمانشاه همکاری لازم و موثر را در این زمینه داشته اند و جا دارد از کلیه بهره برداران تاسیسات گردشگری تقدیر و تشکر بعمل می‌آید که هم در مورد ضد عفونی و رعایت پروتکل‌های بهداشتی و هم در تعطیلی تاسیسات گردشگری به منظور جلوگیری از شیوع بیماری کرونا به خصوص در واحد‌های اقامتی اقدام لازم صورت گرفته است.

انتهای  پیام/ز

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار