اعطا از ارائه پیشنهادات شورای شهر تهران به هیات دولت به منظور مقابله با شیوع ویروس کرونا خبر داد.

به گزارش خبرنگار حوزه شهری گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان، علی اعطاء سخنگوی شورای شهر تهران با اشاره به تهیه بسته پیشنهادی شورای شهر تهران به هییت دولت برای نقابله با کرونا گفت: دوشنبه ۴ فروردین ماه با همفکرى اعضاء شورا، مجموعه‌اى از پیشنهاد‌ها به منظور ارائه در هیات دولت، تهیه و تنظیم شد.

سخنگوی شورای شهر تهران با اشاره به پیشنهادات مطرح شده در بسته تهیه شده برای مقابله با کرونا گفت:اعمال محدودیت در سیستم حمل و نقل عمومى (مترو، اتوبوس و مینى‌بوس)، تعطیلى فضاهاى فرهنگى و ورزشى شهرى تا اتمام موج شیوع کرونا، تعطیلى مجموعه فعالیت‌هاى غیرضرورى مدیریت شهرى تا ١٦ فروردین، و پس از آن به صورت شیفتى و دورکاری و تعطیلى مراکز فرهنگى، تجارى، ورزشى و همچنین پارک‌ها و بوستان‌هاى سطح شهر، از طریق اقدام عاجل مناطق و نواحى شهردارى تهران؛ که علیرغم مصوبه ستاد ملى مقابله با کرونا همچنان دایر هستند؛ از جمله پیشنهادات مطرح شده است.

اعطاء ادامه داد: مقرر شده این مجموعه پیشنهاد‌ها که از سوى شوراى شهر تهران و با امضاء ریاست شورا ارسال شده است، توسط شهردار تهران در جلسه آتى هیات دولت و ستاد ملى مقابله با کرونا، به منظور بررسى و تصویب مطرح شود.

او تصریح کرد: به عنوان سخنگوى شوراى اسلامی شهر تهران اعلام می‌کنم شورا آمادگى کامل دارد تا هرگونه اقدامى را که نیاز به بررسى و تصویب از سوى پارلمان شهرى داشته باشد، در اسرع وقت در دستور کار قرار دهد.

سخنگوی شورای شهر تهران تاکید کرد: گزارش‌ها نشان مى‌دهد یکى از عوامل اصلى شیوع ویروس کرونا در کشورهایى نظیر ایتالیا و اسپانیا تداوم فعالیت سیستم حمل و نقل شهرى است.

اعطاء افزود: مطالبه نمایندگان مردم در شورا که بیش از هر نهاد دیگر، در متن زندگى شهروندان حضور دارند؛ حضور در فرایند تصمیم گیرى از جایگاه نمایندگى مردم؛ و اطلاع دقیق از مبانى تصمیمات، و نیز موانع و محدودیت هایى است که منجر به برخى تصمیمات شده است.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار