رکورد جدید ویروس کرونا در آمریکا؛ ۵۷۳ قربانی و بیش از ۴۱ هزار مبتلا

شمار قربانیان ویروس کرونا در آمریکا شاهد افزایش چشمگیری بود.

به گزارش گروه بین الملل باشگاه خبرنگاران جوان، دانشگاه جان هاپکینز آمریکا که آمار مبتلایان و قربانیان ویروس کرونا را اعلام می‌کند از افزایش شمار قربانیان این ویروس در ایالات متحده خبر داد.

بر این اساس، شمار مبتلایان به ویروس کرونا در آمریکا از مرز ۴۱ هزار تن عبور کرد. همچنین ۵۷۳ نفر از بیماران تاکنون جان خود را از دست داده اند. ایالت های نیویورک، واشنگتن و کالیفرنیا بیشترین قربانیان و مبتلایان به ویروس کرونا را دارند. 

آندریو کومو، فرماندار ایالت نیویورک در رابطه با شیوع گسترده کرونا در این ایالت گفت: «۵۷۰۷ مورد جدید ابتلا به ویروس کرونا، طی یک روز اخیر در ایالت نیویورک ثبت شده است».

او در رابطه با آخرین آمار مربوط به این ویروس در ایالت نیویورک گفت: «تاکنون ۲۰۸۷۵ مورد ابتلا به ویروس کرونا در ایالت کرونا تایید شده است».

از این موارد، ۱۳ درصد نیاز به مراقبت در بیمارستان دارند و از میان حدود یک چهارم  تحت مراقبت‌های ویژه هستند. تاکنون  ۱۵۷ مبتلا به ویروس کرونا در ایالت نیویورک جان خود را از دست داده‌اند.

فرماندار نیویورک همچنین از بیمارستان‌ها درخواست کرده که سعی کنند تا ظرفیت تخت‌‌های بیمارستان‌ها را دو برابر کنند. 

پیش از این فرماندار ایالت نیویورک ضمن انتقاد شدید از مدیریت ترامپ درباره شیوع ویروس کرونا، گفته بود که نمی‌داند در کاخ سفید چه می‌گذرد.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۱:۰۷ ۰۵ فروردين ۱۳۹۹
امیدوارم به حق علی ریشه دشمنهای ایران خشک بشه
آخرین اخبار