تعداد مبتلایان به کرونا در فلسطین اشغالی به ۱۴۴۲ نفر افزایش یافت

وزارت بهداشت رژیم صهیونیستی اعلام کرد با مبتلا شدن ۳۷۱ نفر دیگر به ویروس کرونا تعداد افرادی که در فلسطین اشغالی به کرونا مبتلا شده اند به ۱۴۴۲ نفر افزایش یافت.

به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از تایمز آو اسرائیل، وزارت بهداشت رژیم صهیونیستی اعلام کرد با مبتلا شدن ۳۷۱ نفر دیگر به ویروس کشنده کرونا در سرزمین‌های اشغالی فلسطین تعداد مبتلایان به این ویروس کشنده به ۱۴۴۲ نفر افزایش پیدا کرد که از این تعداد وضعیت سلامتی ۲۹ نفر در شرایط وخیم قرار دارد.

این در حالی است که به گفته مقامات صهیونیست افزایش ۳۷۱ نفری مبتلایان به ویروس کرونا در فلسطین اشغالی، بالاترین میزان طی یک روز از ابتدای آغاز شیوع ویروس کرونا در فلسطین اشغالی بوده است.

رژیم صهیونیستی پیش از این خبر داده بودن، ویروس کرونا تا کنون سبب مرگ یک نفر از ساکنان فلسطین اشغالی شده است.


بیشتر بخوانید: نگرانی صهیونیست‌ها از ادامه محاصره فلسطین در روز‌های کرونایی


همچنین روز یکشنبه یک مرکز پزشکی صهیونیست‌ها در قدس اشغالی گزارش داد، یک نوزاد مبتلا به کرونا در بخش مراقبت‌های ویژه نوزادان بستری است و حال او وخیم است.

به گفته مقام‌های پزشکی رژیم صهیونیستی، احتمالا این نوزاد ویروس را از یکی از افراد بخش قبل از تولد مرکز بهداشتی شاره زدک گرفته باشد و این پرسنل مرکز مذکور توسط فردی خارج از مرکز بهداشتی به کرونا مبتلا شده است.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار