رئیس شبکه بهداشت ودرمان مهابادآمار مبتلایان به ویروس کرونا را تاکنون ۲۷ مورد اعلام کرد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مهاباد، بهزاد رئیس شبکه بهداشت و درمان شهرستان مهاباد گفت:در حال حاضر ۱۳ بیمار در بیمارستان مهاباد به ترتیب ۷ نفر در بخش ایزوله عادی، ۲ نفر بخش Icu، سه نفر بخش ایزوله یک و ۱ نفر بخش سی سی یو تحت مراقبت هستند.

او افزود: شهرستان مهاباد باتوجه به موقعیت مکانی در آذربایجان غربی و نیز وضعیت شهرستان‌های مجاور در سطح جنوب استان کە وضعیت مطلوبی از نظر مبتلایان به بیماری کرونا ویروس ندارند و نیز رفت و آمد‌های شهر‌های همجوار، تهدیدی برای افزایش شیوع بیماری در این شهرستان به حساب می‌آیند که باید کنترل‌ و مراقبت‌ با دقت بیشتری انجام گیرد.

بهزاداضافه کرد: پنج مبادی ورودی سطح استان باتوجه به قرار گرفتن شهر‌های تکاب، شاهین دژ، بوکان و نیز خوی در شمال با بیشترین آمار مبتلایان همگی پارامتر‌های تهدیدی برای شهرستان مهاباد در شیوع این ویروس است.

او ادامه داد:شهروندان در خانه بمانند، از سفر و دید و بازدید‌ها پرهیز کنند و همکاری‌های لازمه را داشته باشند با سامانه غربالگیری ۴۰۳۰ و با در اختیار گذاشتن اطلاعات به این سامانه در کنترل وشناسایی مبتلایان همراهی کنند.

انتهای پیام/ن

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.