پلمب ۷ واحد صنفی در شهر یاسوج در راستای پیشگیری از کرونا

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان کهگیلویه و بویراحمد از تعطیلی و پلمپ ۷ واحد صنفی که مسائل و دستورالعمل‌های بهداشتی را رعایت نکردند خبر داد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یاسوج، سالار حسین پور رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان درحاشیه گشت مشترک از واحد‌های صنفی در سطح شهر گفت: با عنایت به تاکید رئیس‌جمهور در جلسه ستاد ملی مدیریت کرونا و همچنین تصمیمات جلسه شورای تامین استان و در راستای مسئولیت‌های اجتماعی، کلیه واحد‌های صنفی به جز صنوف خبازان، میوه وتره بار، مرغ و ماهی، قصابان، خواروبار فروشان، داروخانه‌ها و فروشندگان اقلام بهداشتی می‌بایست تا ۱۵ فروردین ماه فعالیت صنفی خود را متوقف نمایند.

او بیان کرد: به همین منظور برای جلوگیری از تردد و تجمع مردم در سطح بازار و مکان‌های پر ازدحام، گشت مشترکی باحضور بازرسان سازمان صنعت، معدن و تجارت استان، اتاق اصناف مرکز استان، تعزیرات حکومتی، یگان امداد نیروی انتظامی و مرکز بهداشت، تشکیل و واحد‌های صنفی را که نسبت به این مصوبه اقدام نکرده بودند، تذکرات لازم اعمال و تعداد ۷ واحد صنفی نیز پلمپ گردید.

رئیس سازمان صمت استان ضمن همراهی با این گروه نظارتی افزود: گشت مشترک بازرسان سازمان صنعت، معدن و تجارت استان با همکاری بازرسین اتاق اصناف، تعزیرات حکومتی و اماکن نیروی انتظامی تا پایان تعطیلات نوروز درقالب شیفت‌های صبح و عصر بازار را رصد خواهند کرد و در صورت مشاهده هرگونه تخلف به شدت با متخلفین برخورد خواهند کرد.  

حسین‌پور گفت: کلیه فروشندگانی که بر اساس این مصوبه فعالیت صنفی آن‌ها در حال انجام است می‌بایست موازین بهداشتی از جمله دستکش، ماسک و مواد ضدعفونی کننده در محل واحد خود داشته، درغیر این‌صورت از ادامه فعالیت آن‌ها نیز جلوگیری خواهد شد.

او افزود: بر خود لازم می‌دانم از اصناف غیر ضرور که تمکین و همکاری لازم داشته و نسبت به تعطیل نمودن مغازه خود اقدام نموده اند، تقدیر و تشکر نماییم.

او از همشهریان گرامی خواست در صورت مشاهده هرگونه تخلفات صنفی مراتب را با شماره تلفن ۱۲۴ ستاد خبری این سازمان گزارش کنند.
 
انتهای پیام/س
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.