بوفون فصل آینده هم قصد خداحافظی از فوتبال را ندارد

بوفون قصد دارد تا یک فصل دیگر قرارداد خود با باشگاه یوونتوس را تمدید کند تا در سن 43 سالگی، همچنان به زندگی فوتبالی خود ادامه دهد.

به گزارش خبرنگار دنیای ورزش گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان، تیم فوتبال یوونتوس قصد دارد تا قرارداد جانلوئیجی بوفون دروازه‌بان کهنه‌کار خود را برای یک فصل دیگر هم تمدید کند. قرارداد این ستاره تیم یوونتوس در تاریخ ۳۰ ژوئن سال ۲۰۲۰ به پایان می‌رسد.

بوفون اکنون ۴۲ سال دارد و ۱۸ فصل برای تورینی‌ها به میدان رفته است. در صورت تمدید قرارداد این دروازه‌بان، او همچنان در ۴۳ سالگی درون دروازه بانوی پیر خواهد ایستاد.

بوفون در سال ۲۰۰۱ با عقد قراردادی ارزشمند از تیم فوتبال پارما به یوونتوس پیوست و جایگزین ادوین ون در سار شد. او تا سال ۲۰۱۸ درون دروازه تیم تورینی خوش درخشید. نهایتا در سال ۲۰۱۸ با آرزوی کسب مقام قهرمانی در لیگ قهرمانان اروپا به تیم پاری سن ژرمن پیوست. او پس از گذشت یک فصل کابوس بار در فرانسه دوباره به تیم یوونتوس برگشت.

جانلوئیجی بوفون توانسته ۱۷۶ بار از سال ۱۹۹۷ تا ۲۰۱۸ پیراهن تیم ملی فوتبال ایتالیا را بپوشد. او در جام‌های جهانی ۱۹۹۸، ۲۰۰۲، ۲۰۰۶، ۲۰۱۰ و ۲۰۱۴ سنگربان تیم ملی ایتالیا بوده است. او حتی توانست در سال ۲۰۰۶ به همراه تیم ملی ایتالیا عنوان قهرمانی جهان را کسب کند.

باشگاه یوونتوس قصد دارد قرارداد ۲ بازیکن با تجربه دیگر خود یعنی جورجه کیه لینی ۳۵ ساله و بلیز متویدی ۳۳ ساله را هم تمدید کند. کیه لینی اکنون در حال گذراندن دوران مصدومیت است و متویدی هم به ویروس کرونا مبتلا شده است.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار