انتخاب اعضای هیئت مدیره شرکت خدماتی شهرک صنعتی لردگان

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی چهارمحال و بختیاری گفت: اعضای هیئت مدیره شرکت خدماتی شهرک صنعتی لردگان انتخاب شدند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شهرکرد، حمیدرضا فلاح مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی چهارمحال و بختیاری گفت: در نشست مجمع عمومی فوق‌العاده شرکت خدماتی شهرک صنعتی لردگان، اعضای جدید هیئت مدیره شرکت خدماتی شهرک صنعتی لردگان انتخاب و معرفی شدند.

او افزود: در این انتخابات، سید داوود موسوی، عیدی بویری، حمزه علی امیدی، منوچهر رشیدی و محمدعلی بابااحمدی به عنوان اعضای اصلی و روح الله خالدی و شاهپور حسینی به عنوان اعضای علی البدل هیئت مدیره شرکت خدماتی شهرک صنعتی لردگان، برای مدت دو سال انتخاب گردیدند.

فلاح اضافه کرد: نصرت‌الله جلیل و فرشته مشفق هم به ترتیب به عنوان بازرس اصلی و بازرس علی البدل شرکت خدماتی شهرک صنعتی لردگان انتخاب شدند.

او با اشاره به آیین نامه اجرایی قانون نحوه واگذاری مالکیت و اداره امور شهرک‌های صنعتی ادامه داد: در صورتی که ۵۰ درصد زمین‌های قابل واگذاری در فاز عملیاتی در هر شهرک صنعتی واگذار و حداقل تعداد واحد‌های به بهره برداری رسیده در شهرک صنعتی به ۱۵ واحد برسد، شرکت شهرک‌های صنعتی بر اساس شرایط مندرج در اساس نامه نسبت به تشکیل شرکت خدماتی اقدام و اداره امور شهرک صنعتی را به این شرکت واگذار می‌کند.

شهرک صنعتی لردگان با مساحت ۲۰۰ هکتار در ۱۷۰ کیلومتری مرکز استان چهارمحال و بختیاری قرار دارد.

انتهای پیام/ف

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.