شهرداری تبریز اجاره بهای ۱۱ هزار واحد تجاری را بخشید

شهردار تبریز گفت: در پی شیوع ویروس کرونا و به منظور کمک به اصناف و بازاریان آسیب پذیر اجاره‌بهای اسفند سال گذشته و فروردین امسال ۱۱ هزار واحد تجاری تحت مالکیت شهرداری بخشیده شد.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از تبریز،ایرج شهین‌باهرشهردار تبریز، افزود: این تصمیم به خاطر این انجام شد تا اصناف بتوانند با خیال راحت‌تری مغازه‌هایشان را ببندند و در خانه بمانند و از شیوع ویروس کرونا جلوگیری شود.

او با بیان اینکه شیوع ویروس کرونا باعث شده تا درآمد اصناف و کسبه به میزان قابل توجهی کاهش یابد، اظهار داشت: شهرداری تبریز تلاش می‌کند با این اقدام خود از ضرر و زیان هرچه بیش‌تر این قشر جلوگیری کند.

شهین باهر، ادامه داد: بخشودگی اجاره‌بها از سوی شهرداری تبریز به نوعی فرهنگ‌سازی برای سایر موجرها هست تا با تقسیم ضرر و زیان ناشی از شیوع ویروس کرونا، هوای یکدیگر را بیش‌ از پیش داشته باشیم.

او یادآوری کرد: شهرداری تبریز ۶۵ مجتمع و ۱۱ هزار واحد تجاری دارد که پس از ارائه پیشنهاد بخشودگی اجاره بهای آن ها به شورای شهر، اعضای این شورا نیز این پیشنهاد را برای اجرا در ماه‌های مذکور تصویب کردند.

گفته می شود در آذربایجان شرقی ۱۲۰ هزار واحد صنفی دارای جواز کسب وجود دارد که از این تعداد ۶۰ هزار واحد صنفی در تبریز فعالیت دارند.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار