کرونا در عربستان نیز قربانی گرفت

مقامات عربستان سعودی اولین مورد مرگ ناشی از ابتلا به ویروس کرونا در این کشور را تایید کردند.

به گزارش  گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از یو اس نیوز، عربستان سعودی امروز سه شنبه اولین مورد مرگ ناشی از ابتلا به ویروس کرونا در این کشور را تایید کرد. بنا به گفته مقامات عربستان این فرد شهروند ۵۱ ساله اهل افغانستان بوده است.

محمد عبدالعلی، سخنگوی وزارت بهداشت عربستان سعودی در یک کنفرانس خبری تلویزیونی گفت مرگ این فرد دوشنبه در شهر مدینه به وقوع پیوست. حال این فرد پس از انتقال به اورژانس به سرعت رو به وخامت گذاشت.

در پی شیوع ویروس کرونا، عربستان سعودی برای افرادی که قانون منع آمد و شد را نادیده بگیرند، مجازات تعیین کرد. وزارت کشور عربستان روز گذشته اعلام کرد تمامی آن‌هایی که اجرای قانون منع آمد و شد در عربستان سعودی را که از ساعت ۷ شب تا ۶ صبح به مدت ۲۱ روز آتی به اجرا در می‌آید را نادیده بگیرند، ده هزار ریال (معادل ۲.۶۶۳ دلار) جریمه خواهند شد و ممکن است در صورت تکرار این مسأله، با مجازات زندان روبرو شوند.

طبق آمار‌های اعلام شده تا کنون بیش از ۱۶۵۵۰ نفر در جهان بخاطر کرونا جان خود را از دست داده اند و بیش از ۳۸۱ هزار نفر نیز به آن مبتلا شده اند. همچنین بیش از یکصد هزار نفر در جهان موفق شده اند از این بیماری بهبود یابند.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار