اختصاص ۲۴ تخت از بیمارستان پارسیان برای بیماران کرونایی

بیمارستان پارسیان ۲۴ تخت از ۱۰۰ تخت خود را برای پذیرش بیماران مبتلا به ویروس کرونا اختصاص داده است.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شهرکرد، اقبال عباسی استاندار چهارمحال و بختیاری در بازدید از بیمارستان پارسیان در شهرکرد گفت: این بیمارستان به عنوان تنها بیمارستان بخش خصوصی استان با مشکلاتی مواجه است که برای رفع آن در سریع‌ترین زمان تمام تلاش خود را به کار گرفته ایم.

او با قدردانی از کادر درمان، پزشکان و پرستاران این بیمارستان اقزود: این بیمارستان ۲۴ تخت از ۱۰۰ تخت خود را برای پذیرش بیماران مبتلا به ویروس کرونا اختصاص داده است.

عباسی اضافه کرد: این بیمارستان به تازگی با پروانه بهره برداری موقت فعالیت خود را آغاز کرده است که همین موضوع مشکلاتی در خصوص بیمه و تهیه دارو را برای بیمارستان ایجاد کرده است که برای رفع آن‌ها در اولویت دانشگاه علوم پزشکی قرار می‌گیرد.

او ادامه داد: مشکلات بانکی، تأمین پارکینگ، روشنایی و آسفالت معابر و محوطه بیمارستان نیز از دیگر نیاز‌های این بیمارستان است که با هماهنگی با دستگاه‌های مربوطه به زودی انجام می‎ شود.

عباسی با بیان اینکه کادر درمان با ایثارگری خود نقش مهمی در حفط سلامت مردم برعهده دارند گفت: از پرسنل بیمارستان‌های دولتی و به ویژه بخش خصوصی که اعلام آمادگی برای پذیرش و خدمات رسانی به بیماران کرونایی داشته اند قدردانی می‌کنم.

او در ادامه با بیان اینکه سیاست کلی دولت، حمایت از بخش خصوصی است افزود: اگر از بخش خصوصی حمایت نکنیم، به بخش دولتی فشار مضاعفی وارد می‌شود و سرمایه گذاری‌های بعدی در این حوزه انجام نمی‌گیرد.

غباسی اضافه کرد: اعتقاد داریم که بخش خصوصی را به گونه‌ای حمایت کنیم که احساس نکند دولت رقیب او است، بلکه دولت با او همراه است و باید بتوانیم فضایی ایجاد کنیم که خرید راهبردی خدمات با رقابت بخش خصوصی شکل بگیرد و سرمایه گذاری در این بخش تقویت شود.

انتهای پیام/ف

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۰۹ ۰۷ فروردين ۱۳۹۹
با سلام چرا از پرسنل خط مقدم جبهه درمان یعنی فوریتهای پزشکی یا اورژانس 115 تشکر نمی شود آنها بیشترین خطرات را دارند
آخرین اخبار