تولید روزانه ۵ هزار عدد ماسک در نهاوند

فرمانده سپاه ناحیه نهاوند از تولید روزانه ۵ هزار عدد ماسک به همت بسیجیان این شهرستان خبر داد.

تولید روزانه ۵ هزار عدد ماسکبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان،فرمانده سپاه ناحیه نهاوند با اشاره به فعالیت روزانه ۶۰۰ بسیجی در شهرستان نهاوند در بحث مقابله با ویروس کرونا، گفت: امروز بسیجیان ما در حوزه‌های مختلف همچون تولید و توزیع ماسک به‌صورت روزانه با بهره‌گیری از توان ۱۵۰ بسیجی حدود ۵ هزار عدد ماسک تولید می‌کنند و در اختیار مردم قرار می‌دهند.

او با اشاره به آموزش بیش از یک هزار بسیجی شهرستان از طرف شبکه بهداشت برای مقابله با این ویروس، گفت: سپاه ناحیه نهاوند از ۵ اسفند به‌صورت جهادی وارد این عرصه شده و تا آخرین لحظه برای شکست کرونا دست از تلاش بر نخواهد داشت.

مختاری با تأکید بر اینکه وضعیت شهرستان نهاوند با توجه به علل مختلف همچون جدی نگرفتن مردم و عدم توجه آن‌ها به توصیه‌های مسئولین و تجمع‌های غیرضروری همچون بازار شب عید خوب نیست، گفت: امروز نیز با توجه به تردد‌ها و حضور همشهریان نهاوندی که از سایر نقاط کشور به نهاوند آمده‌اند انتظار می‌رود هفته دوم تعطیلات با افزایش آمار مواجه شویم.

فرمانده سپاه ناحیه نهاوند با اشاره به فعالین نیرو‌های ۱۳۶ پایگاه بسیج شهری و روستایی شهرستان برای اجرای طرح غربالگری خانه به خانه با همکاری شبکه بهداشت و درمان، گفت: از مسئولین بهداشت و درمان تقاضا می‌شود در بحث تهیه محلول ضدعفونی توسط بسیج، گروه‌های جهادی و مردمی نظارت داشته باشد تا مشکلات جانبی برای افراد ضدعفونی‌کننده ایجاد نشود.

او بیان کرد: طی رایزنی‌های صورت گرفته مقرر شده ۹۰ هزار لیتر محلول ضدعفونی‌کننده برای توزیع و ضدعفونی شهرستان تزریق شود.

مختاری بابیان اینکه خوشبختانه فعالیت تاکسی‌ها و مینی‌بوس‌ها در شهرستان متوقف‌شده است، گفت: از متولیان امر درخواست می‌شود نسبت به فعالیت سواری‌های کرایه و همچنین روستا‌های کانون تجمع مسافران نوروزی که برابر رصد‌های صورت گرفته آمار قابل‌توجهی دارند اهتمام ویژه‌تری داشته باشند.

فرمانده سپاه ناحیه نهاوند بر لزوم اشاعه فرهنگ خود بهداشتی در شهرستان تأکید کرد و گفت: بر اساس شواهد موجود امروز همه ما در مبارزه بیولوژیک قرار داریم لذا باید بیش‌ازپیش توجه شود تا از این گذر به موفقیت و سربلندی عبور کنیم.

انتهای پیام/د.ا

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.