همکاری مردم با سپاه برای شکست کرونا لازم است

استاندار کردستان گفت: در این مقطع زمانی که دستگاه‌ها از جمله سپاه پای کار آمده‌اند از مردم نیز درخواست می‌کنیم همکاری لازم را داشته باشند.

همکاری مردم با سپاه برای شکست کرونا لازم استبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سنندج ، بهمن مرادنیا، استاندار کردستان  امروز در آغاز مراسم عملیات سراسری دفاع بیولوژیک شهدای مدافع سلامت سپاه کردستان از خدمات و تلاش‌های تمام دستگاه‌ها بویژه دانشگاه علوم پزشکی و کادر درمانی برای مقابله با کرونا تقدیر کرد و اظهار داشت: در این مقطع زمانی که دستگاه‌ها از جمله سپاه پای کار آمده‌اند از مردم نیز درخواست می‌کنیم همکاری لازم را داشته باشند.

او لازمه عبور از بحران کرونا را همدلی بین مردم و ارگان‌های مختلف دانست و افزود: بیشتر از هر مجموعه، گروه و نهادی خود مردم باید تلاش کنند و مراقبت بیشتری برای پیشگیری از گسترش شیوع این بیماری بکار گیرند که مهمترین راه برای قطع زنجیره انتقال این ویروس، در خانه ماندن است.

استاندار کردستان تاکید کرد: اگر قرار باشد همه تلاش کنند ولی افرادی نسبت به این موضوع بی توجه باشد، در مقابل این ویروس موفق نخواهیم بود پس زمانی تلاش‌ها اثرگذار است که مردم بهداشت فردی و توصبه های دانشگاه علوم پرشکی را جدی بگیرند و به آن عمل کنند.

مرادنیا از مردم خواست در تجمعات و مکان‌های شلوغ حضور نداشته باشند و یادآور شد: به مردم توصیه می‌کنم برای اینکه عزیزان خود را حفط کنیم، این مشکل را جدی بگیریم و کنار هم و با خودمراقبتی، بیماری را شکست دهیم.

او اضافه کرد: سپاه مثل همیشه در همه صحنه‌ها چه در جنگ، سیل و زلزله در صف مقدم خدمت رسانی حضور داشته و امروز هم در کنار مردم است و ضمن مقابله با کرونا، به خانواده های حاشیه شهرها و کسانی که مشکل اقتصادی دارند نیز کمک می‌کند که این عمل سپاه قابل تقدیر است.

استاندار کردستان به انتخاب شعار امسال از جانب مقام معظم رهبری با عنوان جهش تولید اشاره کرد و گفت: همه باید بعد از عبور از بحران کرونا، برای رونق و جهش تولید در استان و توسعه منطقه همکاری و مشارکت حداکثری داشته باشیم.

رزمایش و عملیات دفاع بیولوژیکی تحت عنوان شهدای سلامت به منظور مقابله با بحران کرونا با حضور تجهیزات خودرویی سپاه بیت‌المقدس کردستان در ورزشگاه ۲۲ گولان سنندج برگزار شد، هدف از انجام این عملیات، پاکسازی محیط‌های آلوده و دفاع از مردم در برابر ویروس مهاجم کرونا است.

انتهای پیام/ک

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.