برخورد با متخلفان لوازم بهداشتی در زنجان

متخلفان لوازم بهداشتی زنجان، یک میلیارد ریال جریمه شدند.

برخورد با متخلفان لوازم بهداشتی در زنجانبه گزارش خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از زنجان،مدیرکل تعزیرات حکومتی استان زنجان گفت: از زمان اجرای طرح ویژه نظارت بر بازار اقلام ولوازم بهداشتی تاکنون متخلفان این حوزه شامل محتکران و گرانفروشان به یک میلیارد ریال جریمه تعزیری محکوم شدند.

ممیزی افزود: ۳۸ پرونده از محل اجرای طرح نظارتی به شعبه‌های این اداره کل، وارد و ۱۹ پرونده مختومه شده که متخلفان بر اساس آرای صادره، محکوم به پرداخت جریمه یک میلیارد ریالی شدند.

او گفت: طرح ویژه نظارت بر لوازم بهداشتی با جدیت اجرا و برخورد قاطع با متخلفان عرضه لوازم بهداشتی از جمله محتکران و گرانفروشان انجام می‌شود.

مدیرکل تعزیرات حکومتی استان زنجان گفت: تا کنون بیش از ۲۶۴ هزار دستکش بهداشتی، ۱۱ هزار عدد ماسک، ۶ هزار و ۱۰۰ لیتر مواد ضدعفونی‌کننده و پنج هزار تیوپ ژل ضدعفونی‌کننده در سطح استان زنجان توقیف و در اختیار دانشگاه علوم پزشکی این استان قرار گرفته است.

ممیزی گفت: در جهت حمایت از خریداران و برخورد قاطع با تخلفات احتمالی، گشت ویژه بازرسی با حضور رییس شعبه تعزیرات حکومتی به صورت دو شیفت اجرا می‌شود.

انتهای پیام/ا

برچسب ها: بهداشت ، کرونا ، زنجان
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.