معاون شهردار قم؛

افتتاح شهربازی غدیر قم سال در ۹۹

حلوایی زاده گفت:شهربازی غدیر قم اوایل سال ۹۹ در زمان‌بندی مناسب مورد بهره‌برداری قرار گیرد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان ازقم،عباس حلوایی زاده معاون شهردار قم با اشاره به کمبود فضا‌های تفریحی در سطح شهر گفت: یکی از مطالبات به حق مردم احداث شهربازی است که در این زمینه در سال‌های گذشته اقداماتی انجام‌شده تا این خلأ کاهش یابد.

حلوایی زاده آخرین وضعیت احداث شهربازی بوستان غدیر را مورد توجه قرار داد و افزود: محوطه آن توسط سازمان توسعه و عمران و دیوارکشی و احداث محوطه پارکینگ در دست اجرا قرار داشته و تکمیل شد.

معاون فنی و عمرانی شهرداری قم یادآورشد: هم‌اکنون سرمایه‌گذار مشغول نصب دستگاه‌های این شهربازی است که امیدواریم اوایل سال ۹۹ در زمان‌بندی مناسب مورد بهره‌برداری قرار گیرد.

حلوایی زاده با بیان اینکه بخش عمده‌ای از عملیات عمرانی این پروژه بزرگ در سال ۹۹ انجام می‌پذیرد، ابراز کرد: در سال ۹۹ بخش عمده‌ای از عملیات عمرانی همچون روشنایی و محوطه‌سازی و کاشت درخت در حال تکمیل است و به‌زودی مورداستفاده شهروندان قرار می‌گیرد.

معاون فنی و عمرانی شهرداری قم یکی از پروژه‌های بزرگ شهر قم را بوستان ۱۰۰۰ هکتاری دانست و افزود: یکی از پروژه‌های بزرگ شهر قم پروژه بوستان ۱۰۰۰ هکتاری شامل بوستان کوثر و باغ پرندگان و بوستان زائر و بوستان خضر بوده که در دستور کار قرار دارد.

انتهای پیام/ح

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.