ورزشکاران زن بسیجی آذربایجان‌شرقی ماسک تولید می‌کنند

تعدادی از ورزشکاران زن بسیجی آذربایجان‌شرقی برای مبارزه با ویروس کرونا وارد کارزار شده و اقدام به تولید ماسک می‌کنند.

به گزارش خبرنگار  گروه استان هایباشگاه خبرنگاران جوانازتبریز،امیرعلیزاده مسئول بسیج ورزشکاران آذربایجان شرقی ،یکی از اقدامات مهم این سازمان را تولید ماسک توسط گروه جهادی مکتب الزهرا (س) بانوان ورزشکار استان اعلام کرد و افزود: تولیدات این گروه جهادی روزانه بین ۵۰۰ تا ۶۰۰ ماسک است.

امیر علیزاده اظهار داشت: این اقدام جهادی از ۲۸ اسفند ماه با تهیه مواد اولیه توسط خیرین و اعضای گروه آغاز شده و تا اواخر فروردین‌ ماه نیز تداوم خواهد داشت.

او با بیان اینکه در این طرح ماسک‌های تولیدشده توسط مرکز بهداشت شهرستان تبریز، ایزوله و سپس پخش و توزیع می‌شود، یکی از اهداف این طرح را تأمین ماسک موردنیاز در هیات‌های ورزشی و پخش رایگان ماسک‌های تولید شده در مناطق محروم کلانشهر تبریز اعلام کرد.

علیزاده از راه اندازی پویش «ورزش در خانه» در راستای اقدامات سازمان بسیچج ورزشکاران آذربایجان شرقی برای مقابله با شیوع ویروس کرونا خبر داد و گفت: این پویش با همکاری اداره کل ورزش و جوانان استان و انجمن ندای ورزشکاران جوان اجرا می‌ شود.

او ادامه داد: در این پویش تلاش می‌کنیم محتوای آموزشی – ورزشی را در اختیار اقشار مختلف مردم قرار دهیم که برای مثال این محتوا برای بانوان، ورزشکاران مبتدی و ورزشکاران حرفه‌ای تولید و منتشر شده است.

علیزاده اضافه کرد: در روزهای آتی نیز محتوای اصولی برای ورزش معلولان تهیه و منتشر خواهد شد و همچنین قهرمانان ورزشی نیز به منظور افزایش شور و شوق مردم برای ورزش در خانه پای کار می‌ آیند.

او با اشاره به اینکه مسابقات اطلاعات عمومی ورزشی، دارت و شطرنج نیز با همکاری هیات‌های ورزشی برنامه‌ریزی شده و ثبت‌نام آن‌ها در حال انجام است، افزود:تلاش می‌کنیم محتوای تولید شده را از طریق رسانه‌های مختلف در دسترس عموم مردم قرار دهیم.

مسئول بسیج ورزشکاران آذربایجان شرقی با اشاره به اجرای پویش «مدال انصاف»، گفت: درست است که اجاره‌بهای اماکن ورزشی دولتی تا پایان فروردین‌ماه رایگان اعلام‌ شده است، اما تلاش کردیم با راه‌اندازی پویش "مدال انصاف" از مالکان اماکن ورزشی و باشگاه‌های خصوصی درخواست کنیم تا در اجاره‌بهای این اماکن نیز تخفیف‌هایی در نظر بگیرند که خوشبختانه این اتفاق نیز رخ داده و با استقبال مواجه شده است.

علیزاده اظهار داشت: علاوه بر اقدامات فوق، به تمام کانون‌های موجود در شهرستان‌های ۲۱ استان اعلام کرده‌ایم که با تمام توان در ضدعفونی اماکن ورزشی و سایر اقدامات لازم حضوری فعال داشته باشند.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.