برگزاری مسابقه سفیران سلامت دانش آموزی

رییس گروه آموزش و ارتقای سلامت معاونت بهداشت دانشگاه علوم پزشکی شیراز، از برگزاری مسابقه سفیران سلامت دانش آموزی خبر داد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز، بهنام لشگرآر رییس گروه آموزش و ارتقای سلامت معاونت بهداشت دانشگاه علوم پزشکی شیراز با اشاره به شیوع بیماری کووید۱۹ اظهار کرد: با توجه به اینکه بهترین راه پیشگیری و قطع چرخه انتقال ویروس کرونا، ماندن در خانه و دوری از تماس با سایر افراد جامعه است، دفتر سلامت و تندرستی وزارت آموزش و پرورش با همکاری دفاتر آموزش و ارتقای سلامت، سلامت خانواده، جمعیت و مدارس وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی و دانشگاه‌های علوم پزشکی کشور، کمپین هر دانش آموز یک سفیر سلامت با شعار «نه به سفر نه به دید و بازدید، سالم در خانه بمانید» در اپلیکیشن سفیران سلامت راه اندازی شده است.

او افزود: دانش آموزان باید مراحل زیر را برای شرکت در این مسابقه اجرا کنند:

۱- ابتدا لینک نرم افزار سفیران سلامت دانش آموزی را از سایت دفتر آموزش و ارتقای سلامت وزارت بهداشت، به آدرس http://iec.behdasht.gov.ir دریافت و نرم افزار را نصب کنند.

۲- از بخش سفیران سلامت دانش آموزی، منوی کمپین نه به سفر؛ نه به دید و بازدید حاوی کلیپ کوتاه دانش آموزی، عکس، پیام بهداشتی و نقاشی یک مورد را انتخاب کنند.

۳- متناسب با علاقه و مهارتشان یک یا چند اثر را در بخش انتخابی وارد کنند.

رییس گروه آموزش و ارتقای سلامت معاونت بهداشت دانشگاه علوم پزشکی شیراز بیان کرد: تاریخ اعلام اسامی سفیران سلامت برگزیده و چگونگی دریافت جوایز و لوح تقدیر، در نرم افزار سفیران سلامت دانش آموزی اطلاع رسانی می‌شود.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
حدیث
۱۵:۳۵ ۱۹ آذر ۱۳۹۹
تا به حال در مسابقه ای شرکت نکرده ام متاسفانه
آخرین اخبار