پلمب ۲۱ سفره خانه‌ و واحد صنفی متخلف در دو شهر

ماموران نیروی انتظامی ۲۱ سفره خانه‌ و واحد صنفی متخلف را در رامسر و نکا پلمب کردند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ، سرهنگ علی قیصری فرمانده انتظامی شهرستان رامسر، گفت: در راستای ارتقای امنیت اجتماعی و سلامت عمومی شهروندان به منظور پیشگیری از شیوع ویروس کرونا، طرح بازدید و نظارت بر رستوران ها، قهوه خانه‌ها و واحد‌های پذیرایی در سطح شهرستان رامسر به اجرا در آمد.

او افزود: در اجرای این طرح ماموران اداره نظارت بر اماکن عمومی این فرماندهی از کلیه رستوران‌ها و قهوه خانه‌های این شهرستان بازدید کردند.

سرهنگ قیصری از پلمب ۱۱ قهوه خانه و سفره خانه به دلیل عدم رعایت ضوابط صنفی و دستورالعمل‌های صادر شده در این شهرستان خبر داد و گفت: متصدیان این واحد‌های صنفی پس از تشکیل پرونده به مرجع قضائی معرفی شدند.

پلمب ۱۰ واحد صنفی متخلف در نکا

سرهنگ حسین زارع فرمانده انتظامی شهرستان نکا گفت: به منظور پیشگیری از شیوع کرونا ویروس در سطح جامعه، طرح کنترل و نظارت بر صنوف در این شهرستان به اجرا در آمد.

او افزود: در اجرای این طرح ماموران پلیس امنیت عمومی این فرماندهی با همکاری ماموران اداره بهداشت از واحد‌های خدماتی این شهرستان بازدید کردند.

سرهنگ زارع از پلمب ۱۰ واحد صنفی متخلف به دلیل بی توجهی به هشدار‌ها و عدم رعایت دستورالعمل‌های صادرشده در این شهرستان خبر داد و گفت: متصدیان این واحد‌های صنفی پس از تشکیل پرونده به مرجع قضائی معرفی شدند.

انتهای پیام/س
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار