پیام تقدیر فرماندار دشت آزادگان از مبارزان حاضر در جبهه کرونا

فرماندار دشت آزادگان با صدور پیامی از تلاش و همکاری امدادگران هلال احمر و بسیجیان دلاور در همکاری با قرارگاه هماهنگی مبارزه با کرونا در این شهرستان تقدیر کرد.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، حمید سیلاوی فرماندار شهرستان دشت آزادگان با صدور پیامی از تلاش و همکاری امدادگران هلال احمر و بسیجیان دلاور در همکاری با قرارگاه هماهنگی مبارزه با کرونا در این شهرستان از ابتدای شیوه ویروس کرونا تا به به امروز تقدیر کرد.

متن پیام به شرح زیر است:

امدادگران و بسیجیان قهرمان در پایگاه‌ها و پست‌های سلامت از راحتی و فراغت خود گذشتید تا با غربالگری در ورودی‌های شهرستان و ضد عفونی مناطق شهرستان، آرامش‌بخش هم شهرستانی‌های خود در لحظات سخت مبارزه با شیوع این بیماری باشید.

این خدمت داوطلبانه شما مصداق بارز روحیه فداکاری برای مردم شهید پرور، انقلابی وخادم الحسین (ع) این شهرستان است.

تلاش‌های شبانه‌روزی شما امدادگران و بسیجیان عزیز در تعطیلات سال نو در شهر‌ها، روستا‌ها و جاده‌ها، این پیام را به مردم داشت که بسیج و هلال احمر همیشه به فکر شما و در کنار شماست و همراهی این نهاد‌های انقلابی و بشر دوستانه با مردم همیشگی و ناگسستنی است.

اینجانب به عنوان فرماندهی قرارگاه هماهنگی مبارزه باکرونادر شهرستان ضمن تقدیر و تشکر از فعالیت‌های این نهاد‌های انقلابی و مردمی ضمن درخواست استمرار این فعالیت‌ها، سالی توام با سلامت، موفقیت و شادکامی برای یکایک شما آرزومندم، یقینا"حفظ سلامتی مردم عزیزما از اوالویت‌های کاری همه مسئولین شهرستان است.

حمید سیلاوی-فرماندار شهرستان دشت آزادگان

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.