مراکز ۱۶ ساعته کووید ۱۹ در قزوین آماده پاسخگویی به مراجعان

معاون مرکز بهداشت شهید بلندیان شهرستان قزوین گفت: مراکز ۱۶ ساعته کووید ۱۹ از ساعت ۸ تا ۲۴ آماده پاسخگویی به شهروندان است.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از قزوین ، دکتر یوسفی معاون مرکز بهداشت شهید بلندیان شهرستان قزوین گفت: مراکز ۱۶ ساعته کووید ۱۹ با هدف کاهش بار مراجعه بیماران کرونایی به بیمارستان‌ها و پیشگیری از شیوع این بیماری و خدمت رسانی بهینه به مردم از ساعت ۸ تا ۲۴ آماده پاسخگویی به شهروندان است.

او اضافه کرد: لازم است مردم با مراقبان سلامت که از طریق تماس تلفنی با شماره ۴۰۳۰ وضعیت سلامت آنان را از لحاظ بیماری کرونا پیگیری می‌کنند، همکاری کنند.

غربالگری کووید ۱۹ با همکاری آموزشگاه بهورزی

دکتر یوسفی، از مشارکت شش تیم بهورزی با نظارت آموزشگاه بهورزی در ساعت غیر اداری خبر داد و افزود: در بسیج ملی مقابله با بیماری کرونا ویروس، این تیم‌ها از طریق سامانه «سیب»، پیگیری و غربالگری جمعیت شهرستان قزوین، شامل روند درمان بیماران مبتلا به کرونا، خوداظهاری ثبت شده در سامانه salamat.gov.ir، افراد پُرخطر و خانوار‌ها را با لحاظ کردن اولویت، تحت پوشش دارند.

معاون مرکز بهداشت شهید بلندیان شهرستان قزوین یادآور شد: سامانه خوداظهاری salamat.gov.ir به نحو گسترده اطلاع رسانی شده است و مردم می‌توانند با خوداظهاری، وضعیت سلامت خود در مقابل کرونا ویروس را ثبت کنند تا قبل از وارد شدن آسیب جدی، خود را مورد ارزیابی قرار دهند.

انتهای پیام/ک

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار