رییس کل دادگستری استان زنجان گفت: ارائه خدمات قضایی به مردم در ایام تعطیلات نوروز متوقف نشده و قضات کشیک در تمام حوزه‌های قضایی این استان مستقر هستند.

فرصت ۱۰ روزه رئییس کل دادگستری به رفع مشکلات گمرکی استانبه گزارش خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از زنجان،رئیس کل دادگستری به همراه دادستان استان امروز سر زده از انبار مواد اولیه واحدهایصنعتی در گمرک استان بازدید کردند.

در این بازدید که با هدف رفع موانع گمرکی در سال جهش تولید انجام شد  انبار‌های کالا رصد شد.

رئیس کل دادگستری استان می‌گوید در سال جهش تولید هیچ واحدی نباید به خاطر مشکلات بانکی و امورات گمرکی تعطیل شود.

حجت الاسلام صادقی نیارکی تا ۱۶ فروردین به گمرک استان فرصت داد تا مشکلات ورود و خروج کالا‌ها حل شده و ترخیص کالا‌ها تسریع شود.

کشاورز معاون امور گمرکات استان هم گفت: دیر ترخیص شدن کالا در مرحله اول به خاطر تامین نشدن نقدینگی واحد‌ها است.

رییس کل دادگستری استان زنجان اضافه کرد: ارائه خدمات قضایی به مردم در ایام تعطیلات نوروز متوقف نشده و قضات کشیک در تمام حوزه‌های قضایی این استان مستقر هستند.

او افزود: دستگاه قضایی استان زنجان، برنامه‌ریزی و هماهنگی‌های لازم را برای فعالیت شماری از شعبه‌ها در محاکم و دادسرا‌های تمام شهرستان‌ها در ایام نوروز سال ۹۹ را انجام داده است.

حجت الاسلام صادقی نیارکی افزود: هدف از استقرار قضات کشیک این است که رسیدگی به مشکلات قضایی مردم و موارد ضروری به موقع صورت پذیرد.

رییس کل دادگستری استان زنجان گفت: به رییسان دادگستری و دادستان‌های تمام حوزه‌های قضایی تاکید شده که در ایام کشیک به انجام ماموریت‌های محوله، اهتمام جدی داشته باشند چرا که خدمت‌رسانی به مردم نباید متوقف شود.

انتهای پیام/ا

برچسب ها: دادگستری ، زنجان ، گمرک
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.