۴۷۲ هزار ماسک در استان بوشهر توزیع شد

معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار بوشهر گفت: ۴۷۲ هزار ماسک در استان توزیع شده که از این تعداد ۳۵ هزار ۷۳۰ ماسک آن N ۹۵ است.

۴۷۲ هزار ماسک در استان بوشهر توزیع شدبه گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از بوشهر، سعید زرین‌فر معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار بوشهر با اشاره به فعال شدن کارگاه‌ها و کارخانه‌های تولید ملزوم‌های مورد نیاز مردم و مراکز درمانی بیان کرد: ۴۷۲ هزار ماسک در استان بوشهر تولید و توزیع شده که از این تعداد ۳۵ هزار ۷۳۰ ماسک آن N ۹۵ است که در اختیار مراکز درمانی استان بوشهر قرار گرفته است.

 او افزود: تاکنون افزون بر ۱۴۳ هزار عدد ژل و محلول ضدعفونی کننده در استان بوشهر تولید شده و در اختیار مردم قرار گرفته است.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار بوشهر تولید و توزیع ۲۴۷ هزار جفت دستکش یکبار مصرف در استان بوشهر را از دیگر برنامه‌های مقابله با ویروس کرونا دانست و ادامه داد: هزار ۱۱۵ دستکش واینیل و بیش از ۷۰ هزار دستکش لاتکس و بیمارستانی تولید و توزیع شده است.

زرین فر گفت: اقلام یاد شده جدا از عرضه این کالاها در فروشگاه‌های کالای پزشکی و داروخانه‌ها به مردم است.

او با بیان اینکه مناطق مختلف استان بوشهر با همکاری شهرداران، دهیاران، دستگاه‌های اجرایی، بسیج، سپاه پاسداران، ارتش، انتظامی و سایر نیرو‌های مسلح استان بوشهر به صورت دائم ضدعفونی می‌شود، افزود: برای شکست ویروس کرونا همکاری همگانی با توجه به تلاش‌های انجام شده امری مهم و ضروری است.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار بوشهر با اشاره به خدمات فعالان اقتصادی و اتاق بازرگانی برای کمک به مقابله با ویروس کرونا عنوان کرد: فعالان اقتصادی و اتاق بازرگانی بوشهر کالا‌ها و تجهیزات مورد نیاز جامعه برای مقابله با ویروس کرونا را از خارج از کشور وارد کردند و در اختیار دانشگاه علوم پزشکی قرار دادند.

زرین فر، از واردات ۲۹۰ کارتن ۲۴ تایی ژل ۵۰۰ میلی‌لیتری به ارزش ۲.۵ میلیارد ریال خبر داد و افزود: همچنین دو هزار دست لباس مخصوص پزشکان و پرستاران به ارزش ۸۰۰ میلیون ریال از سوی فعالان اقتصادی بوشهر تامین شده و به منظور مقابله با ویروس کرونا در اختیار دانشگاه علوم پزشکی قرار گرفته است.

او، تامین ۲۰ هزار ماسک N۹۵، تب سنج لیزری، ۲ هزار ست استریل، ۱۰۰ هزار دستکش لاتکس، ۲ هزار عینک بیمارستانی، ۲ هزار شیلد صورت، ۱۰۰ اکسیمتر و دیگر لوازم پزشکی و تامین سرمایه در گردش کارگاه‌های تولیدی ماسک، دستکش و محلول‌های ضدعفونی را از دیگر خدمات فعالان اقتصادی و اتاق بازرگانی بوشهر در مقابله با ویروس کرونا دانست.

انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.