استقرار تیم‌های کنترل سلامت در تمامی مبادی ورودی سنندج

تیم‌های کنترل سلامت در تمامی مبادی ورودی سنندج جهت تامین سلامتی شهروندان استقرار دارند.

استقرار تیم‌های کنترل سلامت در تمامی مبادی ورودی سنندجبه گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سنندج ، منصور مولانایی معاون فرماندار شهرستان سنندج ضمن درخواست مجدد از آحاد جامعه در رابطه با رعایت قرنطینه خانگی و عدم حضور در خیابان‌ها و نقاط پرتردد، گفت: با همکاری اتاق اصناف، مرکز بهداشت، شهرداری، اماکن نیروی انتظامی و اداره صنعت، معدن و تجارت در صورت شکستن قرنطینه توسط واحدهای‌های که با مصوبات ستاد ملی مبارزه با کرونا و ستاد استانی همکاری نمی‌کنند، از تمامی ظریفت‌های قانونی برای تعطیلی این اماکن استفاده خواهند کرد.

او افزود: از همکاری اصناف و بازاریان که خود پیش‌دستانه اقدام به بستن اماکن تجاری خود کردند بسیار سپاسگذاریم، این گونه افراد می‌توانند الگو‌های بسیار خوب مسئولیت‌پذیری اجتماعی در مقابله با مشکلات در جامعه باشند.

معاون فرماندار شهرستان سنندج در پایان اعلام کرد: با همکاری هلال احمر، مرکز بهداشت، فوریت‌های پزشکی و نیروی انتظامی در تمامی مبادی ورودی شهر سنندج تیم‌های تست و کنترل سلامت استقرار می‌یابد.

لازم به ذکر است به دستور استاندار کردستان عملیات تست و کنترل سلامت از روز‌های آغازین پیشگیری و مقابله با شیوع ویروس کرونا در مبادی ورودی استان تا هم اکنون دایر بوده است.

منبع:فارس

انتهای پیام/ع

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.