در چهارمحال و بختیاری؛

کالا‌های اساسی در فروشگاه‌های زنجیره‌ای عرضه می‌شود

کالا‌های اساسی در فروشگاه‌های زنجیره‌ای استان چهارمحال و بختیاری عرضه می‌شود.

کالا‌های اساسی در فروشگاه‌های زنجیره‌ای عرضه می‌شودبه گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شهرکرد، الله‌کرم نصیری معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار چهارمحال و بختیاری گفت: کالا‌های اساسی و مایحتاج عمومی مردم در فروشگاه‌های زنجیره‌ای استان عرضه می‌شود.

او تأکید کرد: در این طرح، کالا‌های اساسی، ارزاق عمومی، مواد خوراکی، شوینده و بهداشتی مورد نیاز مردم با رعایت پروتکل‌ها و موازین بهداشتی تأمین می‌گردد.

نصیری افزود: فروشگاه‌های زنجیره‌ای چهارمحال و بختیاری حق فروش کالا‌های دیگر تا زمان ریشه‌کنی ویروس کرونا را ندارند.

او اضافه کرد: فرمانداران شهرستان‌های ۱۰ گانه چهارمحال و بختیاری موظفند اجرای این طرح را به‌صورت مستمر پیگیری و بر روند اجرای صحیح آن نظارت داشته باشند.

نصیری ادامه داد: اجرای این طرح تا ۱۵ فروردین ۹۹ ادامه دارد و ادامه یا توقف آن مستلزم تصمیم ستاد مقابله با ویروس کرونا در استان است.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار چهارمحال و بختیاری ادامه داد: فروشگاه‌های بزرگ و زنجیره‌ای استان موظفند پروتکل‌های بهداشتی را به‌طور کامل رعایت کنند.

او گفت: افزایش تعداد ورودی‌ها و خروجی‌ها، ضدعفونی به‌موقع محیط‌های بیرونی و داخلی، جلوگیری از ازدحام جمعیت، پرهیز از جابجایی پول نقد و استفاده از کارت‌خوان باید در فروشگاه‌های بزرگ و زنجیره‌ای چهارمحال و بختیاری رعایت شود.

انتهای پیام/ن

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار