استاندار اردبیل تاکید کرد:

استفاده از ظرفیت صنعت و معدن برای تحقق برنامه‌های جهش تولید در اردبیل

استاندار اردبیل بر استفاده از ظرفیت صنعت و معدن برای تحقق برنامه‌های جهش تولید تاکید کرد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل، اکبر بهنام جو، استاندار اردبیل در جلسه بررسی راهکار‌های عملیاتی کردن شعار سال، استفاده از ظرفیت‌های موجود برای جهش تولید در بخش معادن و صنایع معدنی، توسعه محدوده‌های اکتشافی و تعیین تکلیف محدوده‌های بهره‌برداری و همچنین تعیین تکلیف معادن راکد و نیمه راکد، هماهنگی با دستگاه‌های مرتبط با بخش معدن را خواستار شد.

او افزود: در سال جهش تولید با توجه به شرایط فعلی، جلسات بصورت سیستمی و الکترونیک برگزار می‌شود تا مشکلات به موقع رسیدگی و مرتفع شود.

استاندار اردبیل با تاکید بر رعایت بهداشت در محیط کار واحد‌های تولیدی و صنعتی گفت: واحد‌های صنعتی ملزم به رعایت نکات بهداشتی مخصوصا در شرایط کنونی که با ویروس کرونا مواجه هستیم می‌باشند.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان اردبیل نیز گفت: با تعیین عنوان جهش تولید به عنوان شعار سال ۱۳۹۹ و در راستای فرمایشات مقام معظم رهبری این جلسه تخصصی را تشکیل دادیم.

رامین صادقی از برگزاری جلسه با معاونین سازمان صمت و مدیران این مجموعه در استان اردبیل خبر داد و افزود: به دنبال این هستیم تا برای هدف گزاری شاخص‌های بخش صنعت و معدن برنامه ریزی کنیم که بتوانیم از ابتدای سال حرکت خود را در راستای تحقق جهش تولید و افزایش ظرفیت اشتغال آغاز کنیم.

انتهای پیام/ح

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.