میزبانی خراسان شمالی از سومین جشنواره سراسری تئاتر آیات

مدیرکل فرهنگ وارشاد اسلامی خراسان شمالی همزمان با روز ملی هنر‌های نمایشی از برگزاری سومین جشنواره سراسری تئاتر آیات در این استان خبرداد.

به گزارش  خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بجنورد  ، حسین فرخنده مدیرکل فرهنگ وارشاد اسلامی خراسان شمالی گفت :  این جشنواره با حمایت و همکاری معاونت قرآن و عترت وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، استانداری خراسان شمالی و اداره کل هنر‌های نمایشی برگزار می‌گردد.

حسین فرخنده، روایات، احادیث انبیای الهی و ائمه اطهار (علیهم السلام)، قصص و آیات قرآنی، زندگی و سیره اهل بیت، آموزه‌های دینی، اخلاقی و بازخورد آن در جامعه کنونی و بروز رسانی در زندگی معاصرو شخصیت‌های موثر تاریخ اسلام را از جمله موضوعات این جشنواره ذکر کرد. 

اوآخرین مهلت ارسال متون نمایشی به این جشنواره را ۳۱ اردیبهشت دانست و افزود: اعلام نتایج متون راه یافته ۱۰ خرداد، مهلت ارسال آثار نمایشی ضبط شده ۲۲ تیرماه، اعلام نتایج نمایش‌های راه یافته به جشنواره، یکم مرداد و زمان برگزاری اختتامیه این جشنواره ۱۵ تا ۱۸ مردادماه سال جاری خواهد بود.

گفتنی است؛ علاقمندان می‌توانند برای کسب اطلاعات بیشتر به سایت اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان شمالی به آدرس khsh.farhang.gov.ir و یا با شماره تماس ۰۵۸۳۲۲۴۴۱۱۵ تماس حاصل نمایند.
انتهای پیام/ه

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.