فلاحی در گفت‌وگو با باشگاه خبرنگاران جوان:

نقش مردم در تحقق جهش تولید قابل انکار نیست

منتخب مردم همدان در مجلس یازدهم گفت: نقش مردم در تحقق جهش تولید قابل انکار نیست، آنها باید با خرید کالای داخلی، تولیدکنندگان را تشویق به تولید بیشتر و با کیفیت کنند.

شعارسال/ فلاحیاحمد حسین فلاحی منتخب مردم همدان در مجلس یازدهم در گفت‌وگو با خبرنگار احزاب و تشکل‌های گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، با اشاره به نامگذارى سال ٩٩ از سوى رهبر انقلاب مبنى بر «جهش توليد» اظهار کرد: برای تبیین شعار امسال باید توجه ویژه‌ای به رونق تولید داشته باشیم زیرا باتوجه به بیانات مقام معظم رهبری حل مشکلات اقتصادی کشور راه حل بیرونی ندارد و درونی  است.

او ادامه داد: برای تحقق جهش تولید لازم است که تولیدات داخلی کشور سرعت بیشتری پیدا کند؛ همچنین اگر بخواهیم از تحریم ها و مشکلات عبور کنیم باید به سمت تحقق شعار سال برویم.

منتخب مردم همدان تصریح کرد: در بحث جهش تولید، مسئله جلوگیری از قاچاق کالا یکی از موضوعات مهمی است که تمام مسئولان و مردم باید به آن توجه ویژه ای داشته باشند و رفع موانع تولید هم باید بیش از پیش پیگیری شود.

فلاحی یادآور شد: البته نقش مردم در تحقق جهش تولید قابل انکار نیست، آنها باید با خرید کالا داخلی، تولیدکنندگان را تشویق به تولید بیشتر و با کیفیت کنند.


بیشتر بخوانید: تحقق «جهش تولید» در گرو کاهش موانع تولید است


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار