کشف یک میلیارد ریال کالای قاچاق در کرمانشاه

 فرمانده انتظامی استان کرمانشاه از کشف یک میلیارد ریال لوازم آشپزخانه قاچاق خبر داد.

 به گزارش  خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه، سردار "علی اکبر جاویدان" گفت: ماموران انتظامی شهرستان کرمانشاه با انجام کار اطلاعاتی موفق به شناسایی چند دستگاه خودرو حامل کالای قاچاق شدند.

فرمانده انتظامی استان کرمانشاه افزود: ماموران با کنترل محور‌های تردد این خودرو موفق به توقیف سه دستگاه خودرو حامل لوزام آشپزخانه و منزل قاچاق شدند.

فرمانده انتظامی استان با اشاره به دستگیری ۳ نفر در این رابطه اظهار داشت: بنا به نظر کارشناسان ارزش کالا‌های مکشوفه یک میلیارد ریال برآورد شد.


 کشف ۱۰ فقره سرقت و دستگیری ۵ سارق در شهرستان صحنه

 


فرمانده انتظامی صحنه از دستگیری ۵ سارق و کشف ۱۰ فقر سرقت در این شهرستان خبر داد.

سرهنگ بهروز فخری گفت: در راستای ارتقای امنیت اجتماعی در سطح شهرستان صحنه و افزایش گشت‌های محسوس و نامحسوس ماموران این انتظامی موفق به دستگیری ۵ سارق و کشف ۱۰ فقره سرقت شدند.

سرهنگ فخری با بیان اینکه سارقان دستگیر شده پس از تشگیل پرونده جهت سیر مراحل قانونی به مقام قضایی معرفی شدند بیان کرد: از شهروندان خواست در صورت مشاهده موارد مشکوک مراتب را به مرکز فوریت‌های پلیس ۱۱۰ گزارش دهند.


 کشف ۵۰ فقره سرقت در کرمانشاه

 


فرمانده انتظامی شهرستان کرمانشاه از کشف ۵۰ فقره سرقت در ۲۴ ساعت گذشته در این شهرستان خبر داد.

 سرهنگ "حسین براری" در این رابطه گفت: در ۲۴ ساعت گذشته ماموران انتظامی شهرستان موفق شدند تعداد ۱۷ نفر سارق را دستگیر و از آن‌ها ۵۰ فقره انواع سرقت کشف گردید.

سرهنگ براری در پایان تاکید کرد: با توجه به رضایت شهروندان از اجرای طرح‌های ارتقاء امنیت اجتماعی، لذا اجرای مستمر این گونه طرح‌ها در دستور کار پلیس این شهرستان قرار دارد.

انتهای  پیام/ز

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار