خانواده بزرگ شهرداری ساری تا پایان اپیدمی کرونا کنار ساروی‌ها خواهد بود.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ،عباس رجبی شهردار ساری با بیان اینکه برای مقابله و مواجه با ویروس کرونا به هم افزایی تمام دستگاه‌ها و ادارات دولتی و سازمان‌های مردم نهاد احتیاج است، گفت: شهرداری به عنوان نهادی خدماتی، اجتماعی، همسو با مصوبات دولت و همقدم با سازمان‌های مردم نهاد، تمامی ظرفیت‌های درون سازمانی خود را جهت مقابله با ویروس کرونا به کار خواهد گرفت.

او ضمن سپاس از زحمات و تلاش‌های پزشکان، پرستاران و کادر درمان، گفت:مجموعه شهرداری ساری برای موج دوم مبارزه و مواجه با شیوع و انتشار ویروس کرونا آماده است و در این راستا برنامه ریزی و اقدامات لازم صورت گرفته است.

رجبی گفت:منطبق بر مصوبات دولت در دوایری که امکان پذیر است و سبب خلل و تأخیر در کار مردم نخواهد شد از حضور حداقلی همکاران استفاده خواهیم کرد، ولی شهروندان از یاد نبرند که مجموعه همکارانم در دوایر خدمات شهری، همکاران زحمت کش و پرتلاش در بخش رفت و روب، سازمان‌های آتش نشانی و آرامستان بی وقفه و تعطیل ناپذیر در حال خدمت رسانی به شهروندان هستند.

شهردار ساری ضمن دعوت ساروی‌ها به پیوستن به پویش در خانه بمانیم، افزود:تا آنجا که امکان دارد و در روند خدمت رسانی به شهروندان کوتاهی نخواهد شد از همکارانم خواسته ام تا حضور فیزیکی در دوایر را به حداقل برسانند، ولی موجودیت و شاکله کار شهرداری میدانی کار کردن و پای کار ایستادن است، تصور کنید تنها ۴۸ ساعت شهرداری ساری از خدمت رسانی باز ایستد، شهر با چه وضعیت روبرو خواهد شد.

رجبی گفت:معتقدم همکارانم در بخش رفت و روب و آرامستان پس از کادر درمان در صف اول مواجه با ویروس کرونا قرار دارند و من شرمنده خانواده‌های آن‌ها هستم.

او به دو مرکز ۱۳۷ و ۱۲۵ شهرداری ساری اشاره نمود و افزود: این دو مرکز پای کار مبارزه با کرونا ایستاده اند و در خدمت رسانی به شهروندان آماده بکارند ضمن آنکه سازمان فرهنگی اجتماعی شهرداری نیز با استفاده از ظرفیت مشاوران مجرب امور بهداشت و روانشناسی به این دو مرکز کمک خواهد نمود.

انتهای پیام/س 
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.