برای مقابله با کرونا وبروس؛

فعالیت ۸۰۰ گروه جهادی در استان فارس

مدیر حرکت‌های جهادی بسیج سازندگی استان فارس گفت: بیش از ۸۰۰ گروه جهادی در استان فارس در امر مقابله با کرونا فعال هستند که حدود ۳ هزار نفر از بسیجیان را شامل می‌شود.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز، میثم فضل‌الله‌پور با اشاره به فعالیت گروه‌های جهادی در مقابله با کرونا گفت: بیش از ۸۰۰ گروه جهادی در استان فارس در امر مقابله با کرونا فعال هستند که حدود ۳ هزار نفر از بسیجیان را شامل می‌شود.

او با بیان اینکه فعالیت گروه‌های جهادی در زمینه‌های مختلف است، گفت: روزانه ۸۰ هزار عدد ماسک توسط گروه‌های جهادی در کارگاه‌های سازندگی تولید می‌شود که در صورت تامین مواد اولیه این تعداد بیشتر نیز می‌شود.

فضل‌الله‌پور ادامه داد: بخشی از این تولیدات در اختیار دانشگاه علوم پزشکی قرار می‌گیرد و بخشی نیز توسط گروه‌های جهادی و نواحی در مناطق محروم و کم‌برخوردار توزیع می‌شود.

او با اشاره به ضدعفونی معابر عمومی توسط گروه‌های جهادی به صورت روزانه بیان کرد: گروه‌های جهادی هر شب مکان‌های عمومی و پررفت‌وآمد، محلات مسکونی و اصناف ضروری فعال را در قالب اکیپ‌های چند نفره ضدعفونی می‌کنند.

فضل‌الله‌پور بیان کرد: پایش ورودی شهرها، آگاه‌سازی و توزیع برشور‌های آموزشی و آموزش چهره به چهره در بحث مراقبت‌های فردی برای مقابله با کرونا دیگر اقداماتی است که توسط گروه‌های جهادی انجام می‌شود.

مدیر حرکت‌های جهادی بسیج سازندگی استان فارس تصریح کرد: تهیه و توزیع بسته‌های معیشتی برای اقشار آسیب‌پذیر از دیگر اقدامات گروه‌های جهادی است که روزانه در استان ۲ هزار بسته تهیه و توزیع می‌شود.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار