باشگاه منچسترسیتی حقوق کارگران روزمزد خود را پرداخت می‌کند

باشگاه منچسترسیتی در بیانیه‌ای اعلام کرده است که حقوق تمامی کارگران روزمزد خود را در روز‌های تعطیلی لیگ جزیره پرداخت می‌کند.

به گزارش خبرنگار دنیای ورزش گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان، مسئولان تیم فوتبال منچسترسیتی انگلیس در بیانیه‌ای اعلام کردند دستمزد ۱۰۰۰ نفر از کارمندان و کارگران تیم خود را پرداخت خواهد کرد. این کارگران و کارمندان روز مزد بوده‌اند و درآمدشان پس از برگزاری هر بازی پرداخت می‌شده است.

پس از تعطیلی لیگ جزیره طبیعتا حقوق این افراد قطع می‌شد. مسئولان سیتیزن‌ها با این کار خیال این قشر ضعیف جامعه را از قطع نشدن درآمدشان در ایام تعطیلی لیگ به خاطر شیوع ویروس کرونا تضمین کردند. حقوق این افراد تا انتهای این هفته پرداخت خواهد شد.

در بیانیه باشگاه منچسترسیتی اعلام شده است: کارگران روزمزد افراد زحمت‌کشی برای باشگاه ما هستند. از زحمات آن‌ها برای تیم بسیار سپاس‌گزاریم. امیدواریم با شروع مجدد لیگ جزیره شاهد همکاری آن‌ها با باشگاه خود باشیم.

پیش از این پپ گواردیولا سرمربی سیتیزن‌ها به یک موسسه خیریه اسپانیایی یک میلیون یورو برای مقابله با کرونا کمک کرده بود. از کمک گواردیولا قرار است در خرید تجهیزات و مواد بهداشتی برای مقابله با کرونا استفاده شود.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار