برگزاری مسابقه دلنوشته‌ی فرشتگان زمینی در مدارس مجازی

مسابقه دلنوشته‌ی «فرشتگان زمینی» برای قدردانی از خدمات مدافعان سلامت در مبارزه با ویروس کرونا در مدارس مجازی استان برگزار شد.

خلیل رنجبر رئیس آموزش وپرورش استثنایی کردستان در گفتگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سنندج ، با اعلام این خبر اظهار داشت: در راستای قدردانی از تلاش‌های کادر درمانی، پرستاران، پزشکان خط مقدم مبارزه با کرونا و به منظور غنی سازی اوقات فراغت دانش آموزان آموزش وپرورش استثنایی استان اقدام به برگزاری مسابقه باعنوان دلنوشته‌ای به پزشکان و پرستاران نموده است.

رنجبر گفت: هفت گروه دانش آموزان با نیاز دوره ابتدایی، متوسطه دوره اول پیش حرفه‌ای و متوسطه دوره دوم حرفه‌ای می‌توانند در این مسابقه مشارکت داشته باشند و دلنوشته آن‌ها نباید بیش از ۶۰ کلمه باشد.

رئیس آموزش وپرورش استثنایی استان افزود: موضوع دلنوشته‌ها قدردانی از خدمات مدافعان سلامت پرستاران، پزشکان و کادر درمانی بیمارستان است که در مواجهه و مبارزه با ویروس کرونا فداکاری بسیار بزرگی از خودشان نشان دادند.

رنجبر ظهار داشت: دانش آموزان می‌توانند دلنوشته‌های خود را تا پایان فروردین ماه جاری به دبیرخانه این جشنواره واقع در روابط عمومی اداره آموزش و پرورش استثنایی استان ارسال نمایند.

او با قدردانی اززحمات پزشکان، پرستاران و کادر درمانی که بار سنگینی بر دوش دارند، خاطرنشان کرد: این زحمات بسیار با ارزش، جایگاه جامعه پزشکی و پرستاری را در جامعه بیش از پیش بالا می‌برد و اجر و ثواب الهی را به دنبال خواهد داشت.

رنجبربا اشاره به پویش ملی آموزش تعطیل نیست، گفت: این پویش یکی راهکار‌های مهم و موفق آموزش و پرورش برای جلوگیری از ایجاد فاصله بین دانش آموزان و معلمان است و دانش آموزان با بهره برداری از این پویش همانند زمانی که در مدارس حضور دارند به صورت پیوسته با معلمان وآموزش در ارتباط هستند.

او گفت: با بهره گیری از روش‌های متنوع ومؤثر آموزشی وایجاد محیط‌های یادگیری پویا وبه منظور فعال سازی اوقات رسمی یادگیری واستمرار آن درخانه، بسته‌های آموزشی، فرهنگی وتربیتی در مدارس وکانال‌های مجازی ارتباطی با دانش آموزان با نیاز‌های ویژه استان ارائه می‌شود.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Canada
عسل فاتحیان
۲۱:۰۶ ۲۷ خرداد ۱۳۹۹
عالی