پویش به توان ما با هدف به‌کارگیری تمام نیروهای انقلابی

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان کرمانشاه از اهدای خون توسط ائمه جماعات، روحانیون و هیات‌های مذهبی استان با دعوت این اداره‌کل خبر داد.

 به گزارش   گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه،  حجت‌الاسلام یوسف احمدی گفت: پویش به توان ما با هدف به‌کارگیری تمام نیروهای انقلابی، بسیجی و حزب اللهی برای خدمات‌رسانی به مردم از طرف سازمان تبلیغات اسلامی راه اندازی شده است.

او افزود: علوم پزشکی در هر برهه از زمان که اعلام نیاز کند نیروهای طلاب و بسیجی پای کار هستند، لذا پس از اعلام نیاز دانشگاه علوم پزشکی برای تأمین کادر پرستاری، نیروهای طلاب، بسیجی و جبهه انقلاب در اختیار کادر پزشکی قرار گرفتند همچنین برای گندزدایی و ضدعفونی محلات کرمانشاه نیز اعضای هیأت مذهبی و نیروهای بسیجی و انقلابی و روحانیون ساماندهی شده و تمام محلات کرمانشاه گندزدایی و ضدعفونی شد.

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان کرمانشاه  بیان کرد: همچنین پس از اعلام نیاز برای تأمین ماسک از سوی سازمان تبلیغات اسلامی و جبهه فرهنگی نیروهای انقلاب کارگاه‌های متعددی برای این منظور راه‌اندازی شد.

حجت الاسلام احمدی گفت: طی روزهای اخیر نیز پس از اینکه سازمان انتقال خون اعلام کرد کمبود خون وجود دارد و استان کرمانشاه از نظر تأمین خون در وضعیت قرمز قرار گرفته وظیفه خود دانستیم که ائمه جماعات و روحانیون مستقر، مسئولین هیأت مذهبی و هیئت امنای مساجد را برای اهدای خون دعوت کنیم.

او بیان کرد: استکبار جهانی با جنگ بیولوژیکی که به راه انداخته می‌خواهد قدرت‌های نوظهور مثل جمهوری اسلامی ایران را از پای درآورد در حالی که باید به آنها بگوییم این جنگی را که آغاز کرده‌اند دامن خودشان را خواهد گرفت و کشور خودشان را با مشکل مواجه می‌کند.

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان کرمانشاه بیان  کرد: از ابتدای انقلاب هر اتفاقی که برای نظام رخ داده از سیل گرفته تا جنگ، زلزله و اکنون با وقوع بیماری کرونا ملت ما تا آخر ایستاده‌اند، تا دشمنان دین و نظام چشم طمع به این انقلاب نداشته باشند.

انتهای پیام/ز

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار