موجودی کالا‌های اساسی مازندران در بهترین شرایط

موجودی کالا‌های اساسی در انبار‌ها و مراکز توزیع استان مازندران در بهترین شرایط خود قرار دارد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ،حسینقلی قوانلو رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت مازندران، گفت:بر اساس رصد انجام شده از طریق سامانه جامع انبار‌ها و بازدید‌های مستمر میدانی، موجودی کالا‌های اساسی در سراسر استان مازندران در بهترین شرایط قرار دارد و جای هیچگونه نگرانی وجود ندارد.

او با اشاره به اینکه هم اکنون هر کالایی را که شهروندان در حوزه اقلام اساسی خانوار احتیاج دارند می‌توانند به راحتی از فروشگاه‌هایی که در این ایام مجوز فعالیت دارند تهیه کرده و خودشان شاهد فراوانی کالا در سطح فروشگاه‌ها هستند و در این فرصت نیز با اطمینان کامل اعلام می‌کنیم ذخیره کالا تا چند ماه آینده در انبار‌ها وجود دارد.

قوانلو ادامه داد:با جلسات و پیگیری‌های انجام شده، هم اکنون واحد‌های تولیدی استان در حوزه مواد غذایی و شوینده‌ها و مواد بهداشتی به صورت تمام وقت و حتی سه شیفت در حال کار کردن می‌باشند و تولیدات آن‌ها در سطح بازار در حال عرضه می‌باشد و هیچگونه کمبودی در این حوزه تا کنون نداشته و مطمئنا نخواهیم داشت.

رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت مازندران افزود:به تمامی شهر‌های استان ابلاغ شده که واحد‌های خبازی، فروشگاه‌های گوشت قرمز و مرغ، میوه فروشی ها، فروشگاه‌های بزرگ عرضه کننده مواد اساسی خانوار باز بوده ضمن اینکه بعضی از اصناف خدماتی با تشخیص فرمانداران شهرستان‌ها اجازه فعالیت خواهند داشت.

قوانلوگفت:شهروندان عزیز مازندران در صورت مشاهده هرگونه گرانفروشی، کم فروشی، احتکار و عدم درج قیمت مراتب را به تلفن ۱۲۴ اعلام نمایند.

انتهای پیام/س
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
محمود
۱۹:۳۵ ۰۸ فروردين ۱۳۹۹
بی زحمت قیمت هاروشفاف سازی بکنید
هرکی واسه خودش قیمت نده؟