بختیاری خبرداد؛

آماده باش ستاد مدیریت بحران کشور برای سیل‌های هفته جاری

سخنگوی ستاد مدیریت بحران کشور درباره آخرین برنامه ریزی ها برای مقابله سیل‌های پیش رو توضیحاتی داد.

آماده باش ستاد مدیریت بحران کشور برای سیل‌های هفته جاریبه گزارش خبرنگار حوزه شهری گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان، علی بختیاری سخنگوی ستاد مدیریت بحران کشور با اشاره به وضعیت آب و هوایی گفت: مطابق صدور اخطاریه سازمان هواشناسی برای تمام کشور تا روز دوشنبه پیش بینی بارش باران شدید وجود دارد و از همین رو آماده باش خطاب به تمام ستاد‌های بحران سراسر کشور داده شده است.

وی افزود: تاکید شده ستاد مدیریت بحران استان‌ها تشکیل شود تا اطلاع رسانی مستمر در سطح ملی و محلی برای تمام مردم وجود داشته باشد.

بختیاری درباره اقدامات لازم برای مقابله با سیل اظهار کرد: اقدامات لازم از جمله لایروبی، بازگشایی مسیل‌ها با استقرار ماشین آلات در نقاط پر خطر برای آمادگی به موقع در دستور کار است.

سخنگوی سازمان مدیریت بحران کشور اظهار کرد: بررسی‌هایی که در خصوص نحوه کشته شدن افراد در بارش‌های هفته گذشته انجام دادیم حاکی از آن است که متاسفانه ۴ نفر از کشته شدگان کوهنوردانی بودند که هنگام بازگشت دچار مشکل شدند و ۶ نفر کسانی بودند که قصد عبور با خودرو از رودخانه را داشتند.

وی بیان کرد: از مردم می‌خواهیم هشدارهارا جدی بگیرند؛ امکان عبور با خودرو از جریان رودخانه‌های سیلابی با عمق بیش از ۳۰ سانتی متر وجود ندارد لذا درصورت مواجه شدن با چنین شرایطی نباید از جریان رودخانه عبور کنند.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار