در پیامی؛

امیر دریادار سیاری روز پاسدار را تبریک گفت

رویس ستاد و معاون هماهنگ کننده ارتش در پیامی به سردار سرلشکر پاسدار حسین سلامی فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، روز پاسدار را تبریک گفت.

به گزارش حوزه دفاعی امنیتیگروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، امیر دریادار حبیب‌الله سیاری رئیس ستاد و معاون هماهنگ کننده ارتش در پیامی به سردار سرلشکر پاسدار حسین سلامی فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، روز پاسدار را تبریک گفت.

 متن پیام بدین شرح است:

بسم الله الرحمن الرحیم
سردار سرلشکر پاسدار حسین سلامی
فرمانده محترم کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی
با سلام و تحیات

سوم شعبان، میلاد مسعود حضرت امام حسین (ع)، تلفیق روشنی از مولفه‌های شجاعت، اخلاق، ایمان و ایثار در راه پروردگار است و نامگذاری آن به نام روز پاسدار، فرصتی مغتنم برای تجلیل از ایثارگران شجاع سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و گرامیداشت یاد و خاطره شهیدان این نهاد مقدس است.

اینجانب ضمن تبریک میلاد با سعادت سرور و سالار شهیدان حضرت اباعبدالله الحسین (ع)، روز پاسدار را به جنابعالی و تمامی نیرو‌های ایثارگر سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و خانواده معظم شهدای پاسدار، تبریک عرض می‌نمایم و توفیق روزافزونتان را در سایه توجهات حضرت، ولی عصر (عج) و تحت زعامت رهبر معظم انقلاب اسلامی و فرماندهی کل قوا (مد ظله العالی)، از درگاه ایزد منان خواستارم.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار