فرماندار شهرستان سیروان؛

از مهمانان نوروزی درخواست داریم سیروان را به مقصد منازل خود ترک کنند

فرماندار شهرستان سیروان گفت: مسافرین و مهمانانی که در این شهرستان حضور دارند درخواست داریم سریعا سیروان را به مقصد منازل خود ترک کنند.

از مهمانان نوروزی درخواست داریم سیروان را به مقصد منازل خود ترک کنند

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ایلام ؛ جواد رحیمی مقدم در جلسه ستاد مبارزه با کرونا ویروس شهرستان سیروان گفت: از ابتدای شیوع بیماری کرونا ویروس در استان ایلام جلسات متعدد ستاد مبارزه با کرونا ویروس سیروان با حضور کلیه اعضا تشکیل شده و اکثریت مصوبات این ستاد اجرایی شده است.

او اضافه کرد: علیرغم اینکه تعداد زیادی از مردم سیروان در خارج از استان و به ویژه تهران سکونت دارند و هرساله ایام نوروز را در زادگاه خود سپری می‌کنند کنترل شدیدی بر این موضوع داشته ایم و تاکنون نتایج خوبی در برداشته است.

رحیمی مقدم تعداد مبتلایان به کرونا ویروس تا کنون در سیروان را ۳ نفر عنوان کرد و گفت : از این تعداد افراد مبتلا ۲ نفر مهمان در شهرستان که اصالتا سیروان می‌باشند بوده اند و به همین دلیل از مهمانان نوروزی درخواست داریم سریعا سیروان را به مقصد منازل خود ترک کنند.

او ضمن احترام به مهمانان نوروزی تاکید کرد: برای سلامتی مردم مصلحتی زیباتر و بهتر از ترک منطقه و ماندن در منازل نیست و در این راستا از بزرگان و معتمدین شهرستان تقاضا داریم مجموعه مدیریت ستاد مبارزه با کرونا ویروس را همراهی و کمک کنند.

رحیمی مقدم اضافه کرد: هم اکنون مبانی ورودی و خروج شهرستان را بر روی مسافرین و خودرو‌های غیر بومی مسدود کرده ایم و محترمانه از مهمانان نوروزی درخواست داریم به سیروان سفر نکنند و در منازل خود بمانند.

او یادآور شد: برای حفظ سلامتی مردم و جلوگیری از شیوع این بیماری تمامی مراسمات اعم از ترحیم و جشن‌های عروسی لغو شده و از مردم فهیم درخواست داریم در این خصوص همکاری داشته باشند.

انتهای پیام/غ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.