تمامی مسیرهای ورودی و خروجی آبادان مسدود شدند

فرماندار ویژه آبادان گفت: در راستای اجرای مصوبه ستاد شهرستانی مقابله با بیماری کرونا تمامی مسیرهای ورودی و خروجی آبادان از عصر امروز مسدود شدند.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از آبادان،سیدزین العابدین موسوی فرماندار ویژه آبادان گفت: بر اساس تصمیمات اتخاذ شده از ساعت ۱۸ امروز جمعه مبادی ورودی و خروجی شهرستان آبادان در محورهای آبادان - اهواز و آبادان - ماهشهر از سوی فرماندهی انتظامی و ناحیه مقاومت بسیج مسدود شد.

او افزود:اداره راهداری و حمل ونقل جاده ای و شهرداری آبادان نسبت به تامین اقلام راهنمایی و رانندگی و سایر نیازمندی ها برای انسداد مسیرهای مذکور اقدام کردند.

فرماندار ویژه آبادان گفت‌: در راستای تسهیل خدمات امداد رسانی در مواقع ضروری مسیر جایگزین در نظر گرفته شده است.

موسوی گفت: انتظار می رود شهروندان آبادان به دستورات ستاد کشوری کرونا توجه کرده و از سفرهای غیر ضروری درون شهری و بین شهری خودداری نمایند و در خانه بمانند.

آخرین آمار مرگ و میر ناشی از ابتلا به ویروس کرونا در شهرستان های جنوب غرب خوزستان تا روز جمعه ۱۱ نفر اعلام شده است که سه نفر از افراد فوت شده از شهرستان آبادان، هفت نفر از خرمشهر و یک نفر از شادگان هستند.

آزمایش کرونای ۱۲۰ نفر در جنوب غرب خوزستان مثبت شده که ۴۴ نفر از این تعداد از شهرستان آبادان ، ۵۵ نفر از خرمشهر و ۲۱ نفر از شادگان می باشند.

از ابتدای اسفند تاکنون ۱۶ هزار و ۵۳۳ نفر با علایم حاد تنفسی شدید به بیمارستان‌های حوزه دانشکده علوم پزشکی آبادان مراجعه کردند که یکهزار و ۱۴۹ نفر از آنها بستری و یک هزار و ۲۷ نفر نیز از بیمارستان مرخص شدند.

انتهای پیام/ د

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.